Weet er iemand of het mogelijk is om een app te kopen op google play maar die app op iemand anders z'n toestel te zetten ?
J.
googleplay, kopen voor een ander
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Als je op dat toestel je inlogt met jouw google play account, is dat mogelijk ja. Alleen of het wenselijk is, weet ik niet zeker.
Vele apps gebruiken trouwens bij elke opstart een verification methode. Dus als je de account terug verwijdert, zal het niet meer werken.
Vele apps gebruiken trouwens bij elke opstart een verification methode. Dus als je de account terug verwijdert, zal het niet meer werken.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Correct, al weet je dan natuurlijk niet of er mee geknoeid is.Je kan dan evengoed via minder legale wegen de apk downloaden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
je kan hem natuurlijk ook officieel kopen, op je toestel zetten en nadien via putty of dergelijke inloggen en de apk copieren op een usb of sd en op die manier op een ander toestel installeren...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik begrijp dus dat het niet voorzien is en dat het ook niet op een gewone manier kan.
Bedankt.
J.
Bedankt.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
- Bedankt: 44 keer
Het meest eenvoudige lijkt me de andere persoon gebruik te laten maken van PayPal voor de aankoop van de app indien hij niet over een kredietkaart beschikt. Prepaid kredietkaarten lijken mij minder interessant omdat deze geld kunnen kosten itt PayPa.