Nieuwe voorwaarden

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Gast

Ik heb een word documant gehad met nieuwe voorwaarden.
Beste klant,

Sinds enkele weken zien we ons genoodzaakt een inbegrepen datavolume in te voeren, dit niet als straf, maar om de kwaliteit van het netwerk en de snelheid te kunnen verbeteren. Wanneer dit document getekend is zal uw account sowieso niet meer geblokkeerd worden indien we een klacht ontvangen, maar zal u op smalband worden geplaatst. We hopen dat u zich zal kunnen vinden in deze aanpassingen,

Met vriendelijke groeten,
A2F

Datum:
Naam:
Account ID:

Hierbij verklaart, ondergetekende , akkoord te gaan met de nieuwe abonnementsvoorwaarden: Een inbegrepen datavolume van 40 Gigabyte per maand waarbij overgebruik aangerekend zal worden aan €1 per extra gebruikte gigabyte.

Gelezen en goedgekeurd:

Ik heb sinds februari een abonnement op A2F.En in die contract staat ONBEPERKT. ZOu ik die brief moeten onderteken en opsturen??
Graag een mening!
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

Beste,

Waarschijnlijk heb je die brief niet ZOMAAR gekregen hé .. graag dus ALLE info verstrekken. Waarom ben je afgesloten geweest e.d.

Want als jij "gepakt" bent op een illegale activiteit heb je niet veel keus dan de brief te ondertekenen als je nog graag internet wil blijven houden.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gast

Ik ben de "gast" die werd afgesloten wegens het zogezegd het versturen van virussen.

http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=4083
Slekken
Pro Member
Pro Member

't Is niet "zogezegd" dat je virussen verstuurt eh. Er was een virus op je computer en dat heeft zich verspreid.

Aan de andere kant: kunnen ISP's zomaar je contract wijzigen/afsluiten omdat je computer besmet is met een virus?
Het lijkt mij wel wat vergaand...

Greetz
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Slekken, lees eens mijn post in de thread die de gast aanhaalt. Als jij virussen verspreid ben jij een bedreiging voor hun netwerk en mogen ze je afsluiten. Dus lees eerst eens de andere thread ook als je wilt ;)

Cheers
Afbeelding
bubbs
Pro Member
Pro Member

Sub Zero schreef:Slekken, lees eens mijn post in de thread die de gast aanhaalt. Als jij virussen verspreid ben jij een bedreiging voor hun netwerk en mogen ze je afsluiten. Dus lees eerst eens de andere thread ook als je wilt ;)

Cheers
Denk niet de vraag is of de afsluiting van 'gast' gerechtvaardigd was of niet, maar of ze kunnen afdwingen dat 'gast' akkoord gaat met de nieuwe voorwaarden, die limieten inhouden, voordat hij terug aangesloten wordt. Een virus wordt normaal niet bewust verspreid door een gebruiker, in tegenstelling tot het illegaal downloaden, waar de gebruiker duidelijk in de fout gaat.

Vind het trouwens wel zeer verregaand dat trouwe klanten, die al maandelang moeten leven met de gebreken van A2F zonder boe of ba afgesloten worden (en enkel terug aangesloten worden als ze akkoord gaan met de nieuwe voorwaarden), terwijl van nieuwe klanten enkel de snelheid beperkt zal worden als ze in de fout gaan... Alweer een staaltje van de klantvriendelijkheid van onze geliefde provider, en een bewijs dat ze er alles voor over hebben om zoveel mogelijk oude klanten een abonnement met limieten door de strot te duwen...
Laatst gewijzigd door bubbs 02 jun 2004, 20:06, in totaal 1 gewijzigd.
NuKeM
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 261 keer

Een virus op de pc kan iedereen overkomen (ja zelfs met virus scanner en nee kom nu niet af met linux shit), ik vind het dan ook belachelijk dat ze u daarvoor het nieuwe contract willen laten ondertekenen (tis niet omdat je een virus had, dat je dat moedwillig hebt geïnstalleerd en geen preventie voorzag bedoel ik dus).
Dat ze u even afsluiten tot het in orde is, ok, daar kan ik nog goed inkomen, maar eens in orde u het nieuwe contract proberen aan te smeren vind ik wat laag bij de grond (maar ja, wie niet waagt, niet wint of hoe zeggen ze dat weer).
In ieder geval verplichten ze u percies niet.
Je kan tekenen als je met 40Gig in de maand genoeg hebt, op die manier help je A2F misschien een beetje. Indien je 40Gig niet ziet zitten, niet tekenen dus.
NuKeM
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer

Hmmm, inderdaad, een verkeerde interpretatie van mij. Hierbij mijn verontschuldigingen richting Slekken ;)

Zoals Nukem zegt, even afsluiten, tot daar aan toe. Maar hiervan gebruik maken om iemand de nieuwe voorwaarden op te dringen, dat is er toch wat over hoor. Langs de andere kant... Skynet stuurt je ook een waarschuwing als je een virus verspreid en bij een tweede keer sluiten ze je ook af hoor. Dus zo een grote uitzondering zijn ze nu ook niet.
Afbeelding
bubbs
Pro Member
Pro Member

Sub Zero schreef:Skynet stuurt je ook een waarschuwing als je een virus verspreid en bij een tweede keer sluiten ze je ook af hoor. Dus zo een grote uitzondering zijn ze nu ook niet.
Toch wel... Als ik me niet vergis wordt je bij Skynet terug aangesloten als je aantoont dat je stappen hebt ondernomen om het virus te verwijderen. Ze sluiten je niet af om je nadien te dwingen nieuwe voorwaarden te aanvaarden.

Smerig spelletje dat ze spellen. Voor zover ik niet overtuigd was om het af te trappen bij A2F wanneer m'n contract afloopt, ben ik nu helemaal zeker.
sander

@nukem: wie niet waagt blijft maagd !
Sasuke
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
Bedankt: 544 keer
Provider
Te Koop forum

bubbs schreef: Toch wel... Als ik me niet vergis wordt je bij Skynet terug aangesloten als je aantoont dat je stappen hebt ondernomen om het virus te verwijderen. Ze sluiten je niet af om je nadien te dwingen nieuwe voorwaarden te aanvaarden.

Smerig spelletje dat ze spellen. Voor zover ik niet overtuigd was om het af te trappen bij A2F wanneer m'n contract afloopt, ben ik nu helemaal zeker.
Heb zonet in de Test-Aankoop gelezen van iemand met een virus bij Skynet en dat hij pas terug werd aangesloten als hij een aangetekend schrijven naar de dienst voor InternetAbuse deed ... me dunkt dat indien Skynet verplicht was andere abbo's in te voeren zij die mens dan ook wel zo'n formulier onder de neus geduwd zouden hebben.

Zoals ik al vele malen heb gezegd, het hoeft niet fair of eerlijk te zijn, het is gewoon hoe de commerciële maatschappij in elkaar zit. Iedereen wil geld verdienen :(

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Sensei Zeon
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

idd Sasuke,

zoiets had een klant van mij ook voor een tijdje geleden, ik heb geen idee hoeveel virussen er zijn gestuurd, maar ik denk dat het er veel zijn
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Slekken
Pro Member
Pro Member

Sub Zero schreef:Hmmm, inderdaad, een verkeerde interpretatie van mij. Hierbij mijn verontschuldigingen richting Slekken ;)
hehe, apology accepted :wink:

De handeling van A2F is niet probleemgericht. Ik zie niet in hoe een 40GB limiet gaat voorkomen dat er nog een virus op je computer staat/komt.
En ja, ze maken natuurlijk van de gelegenheid gebruik om nog een extra klant met de limieten op te zadelen.
Commerciële doeleinden, allemaal goed en wel, maar dat neemt het belachelijke van de actie niet weg.

Greetz
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Mij hebben ze ook even afgesloten voor virussen, maar ik heb geen nieuwe contractvoorwaarden moeten tekenen! Dus ik denk dat die "gast" iets meer zal uitgestoken hebben dan gewoon een virusje on the loose of een bestandje gedeeld te hebben ... 't Is mij al opgevallen dat vele mensen graag afkomen met halve waarheden ...
Enfin, limiet of niet ... ge kunt hem toch nog ni checken ;-)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”