Ik vermoed dat er vannacht opnieuw een software update is gebeurd van mijn AD2100, vanavond kon ik geen enkel opname meer instellen. Het menu voor instellen van een opname is verdwenen en nu rest enkel onder het submenu nog 'info' en 'abonneren'. Een directe opname kan ik ook niet doen, geen reactie.
Gezien het toestel mijn eigendom is heb ik eerst geprobeerd om de stroom eraf te halen voor een paar minuten, geen verbetering...
Heb dan een reset gedaan (stroom eraf en opstarten met de back-toets ingedrukt, geen verbetering...
Wellicht moet ik morgen dan maar eens een Full Factory Reset doen, maar daar gaan d opnames die mijn echtgenote heeft gemaakt.
Toestel is niet aangesloten op de modem, dus in het extra menu kan ik ook niet verder kijken wat er ook niet werkt.
Iemand een beter idee dan die Full Factory Reset?
Software update?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1674
- Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Heb ik vanavond ook gehad, toestel reboot, software update, reboot en vraagt of ik NL of FR als taal wil, vraagt voor program scan en na het melden dat er 4xx kanalen gevonden zijn een reboot. Een tijd na de reboot nog een software reboot en uiteindelijk alle opnames kwijt.
Merci
[
Post made via mobile device ]
Merci
[

-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
In ieder geval, bel even naar Telenet en vraag daar even eerst meer uitleg. Mogelijk kan je ook een compensatie bedingen en zeker vermelden dat je niet de enige bent van hier op het forum...