Software-update Digicorder

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Ik had de update van yelo-tv interface al een tijdje op de digicorder.

Vandaag een nieuwe update, iemand enig idee wat de nieuwigheden zijn?
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer
Provider

Nee en bij mij is deze update uiterst slecht verlopen, ik kan geen enkele opname meer maken. Wanneer ik het opname menu open krijg ik enkel 'info' en 'abonneren' te zien. Dus ik kan geen opname instellen. De directe opnameknop werkt ook niet.
Heb nu geprobeerd om een reset te doen, maar resultaat veranderd niet.
Tja, best maar eens een Full Factory Reset doen zeker? Maar daar gaan de reeds gemaakte opnames die nu op de schijf staan bij verdwijnen.

Iemand andere ideetjes? :-(
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
konda
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer
Provider

Zelfde probleem hier Timmermc, je kan de opnames nog wel starten via de yelo app misschien ook via de website.
skipper
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 16 keer
Provider

timmermc schreef:Nee en bij mij is deze update uiterst slecht verlopen, ik kan geen enkele opname meer maken. Wanneer ik het opname menu open krijg ik enkel 'info' en 'abonneren' te zien. Dus ik kan geen opname instellen. De directe opnameknop werkt ook niet.
Heb nu geprobeerd om een reset te doen, maar resultaat veranderd niet.
Tja, best maar eens een Full Factory Reset doen zeker? Maar daar gaan de reeds gemaakte opnames die nu op de schijf staan bij verdwijnen.

Iemand andere ideetjes? :-(
Had dit gisteren ook. Heb een reset met behoud van opnames gedaan, waarna de digicorder terug de updates binnenhaalde, en nu werkt alles terug normaal.
timmermc
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 35 keer
Provider

Intussen ook alles ok, begin dit toch beu te worden. Updates doen zonder ook maar een noemenswaardige aankondiging en ik zat intussen toch maar alweer een avondje verveeld ermee.
Edit: Een gewone reset doen had bij mij geen zin, na een uurtje wachten gisteren was het nog niet in orde, ik was klaar om nu vanavond een factory reset te doen.
Gelukkig hoeft dit niet, BEDANKT TELENET! :roll:
Aan zee schijnt de zon altijd...☀️
MadCompie
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer
Provider

Er was vorige week een algemene storing blijkbaar... automatisch opgelost na een tijdje.
Ondertussen vandaag ook update gehad, het is een raadsel waarom ...
ʞǝǝd ıʇ sıɯdlǝ
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”