belwaarde bijna op, en zoals steeds twijfel ik om te herladen of deze keer eens naar een andere provider te gaan, maar mv is eigenlijk wel niet slecht in belgie alleen jammer dat hun partner in duitsland e-plus is en om een voorbeeld te geven, in Aken waar we regelmatig komen is de ontvangt daar maar matig uit testen zou ook blijken dat e-plus achteraan bengelt. vodafone en T-mobile scoren beter, maar die zitten zeker bij mobistar of Proximus?
ik had vroeger een telenet simkaart en volgens een dekkingskaart van mobistar zou er in mijn woonzone 3g ontvangst moeten zijn, helaas kreeg ik enkel E(dge) dus ik vraag me af of mobistar ondertussen verbeterd zou zijn.
mobile vikings verlengen of niet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Ik stel mezelf ook soms de vraag als mijn belwaarde bij MV bijna op is. Tot voor kort herlaadde ik voor 15 euro en daar kwam ik ongeveer een maand mee toe. Nu ik mijn mobiel internet wat meer onder controle heb, heb ik minder MB nodig. Daarom ben ik vorige maand beginnen herladen voor 10 euro. Zelfs met dat bedrag kom ik een zestal weken toe. Voor het weinige dat ik bel of voor het kleine bedrag dat ik herlaad denk ik niet dat ik mij extra voordeel kan doen door bij een andere provider te gaan.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
een andere nemen, bijv generation connect vind ik te duur en 2GB heb ik nu ook niet nodig, 't ware beter als er meerdere generation connect formules waren, bij voor 10 euro 1/GB of zo
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Helemaal hetzelfde als JackDaniels.
Tenzij je een grootverbruiker bent van iets anders dan data, of je kan op 1 of ander manier een pack goedkoop combineren, ben je nergens beter dan bij MV... Tenzij misschien in het buitenland, daar kan ik weinig over zeggen. In Nederland lijkt dit wel zeker in orde.. Ik was vorig jaar in Duitsland en nu ik er over denk was er misschien soms geen bereik... Maar dat is maar een heel vage gedachte, mogelijk geplaatst door suggestie.
Punt is, als de provider in Duitsland voor jou echt een kritiek doorslaggevend punt is (in het bijzonder dan in Aken), kan je de overstap maken. Je kan altijd zonder probleem terug naar MV (in het slechtste geval pas na 6 maanden).
Zelf houd ik de tarieven wat in het oog en persoonlijk als kleinverbruiker is er nog steeds niets dat in de buurt komt van MV. Zeker niet zo simpel en flexibel in een prepaid tarief, waardoor ik effectief op minder dan 15/m (en de laatste tijd zelfs 10/m) zit.
Tenzij je een grootverbruiker bent van iets anders dan data, of je kan op 1 of ander manier een pack goedkoop combineren, ben je nergens beter dan bij MV... Tenzij misschien in het buitenland, daar kan ik weinig over zeggen. In Nederland lijkt dit wel zeker in orde.. Ik was vorig jaar in Duitsland en nu ik er over denk was er misschien soms geen bereik... Maar dat is maar een heel vage gedachte, mogelijk geplaatst door suggestie.
Punt is, als de provider in Duitsland voor jou echt een kritiek doorslaggevend punt is (in het bijzonder dan in Aken), kan je de overstap maken. Je kan altijd zonder probleem terug naar MV (in het slechtste geval pas na 6 maanden).
Zelf houd ik de tarieven wat in het oog en persoonlijk als kleinverbruiker is er nog steeds niets dat in de buurt komt van MV. Zeker niet zo simpel en flexibel in een prepaid tarief, waardoor ik effectief op minder dan 15/m (en de laatste tijd zelfs 10/m) zit.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Manueel T-mobile of vodafone nemen en je hebt daar toch beter ontvangst, of mis ik iets? Daarvoor moet je niet overstappen naar Mobistar of Proximus.bartman schreef:... mv is eigenlijk wel niet slecht in belgie alleen jammer dat hun partner in duitsland e-plus is en om een voorbeeld te geven, in Aken waar we regelmatig komen is de ontvangt daar maar matig uit testen zou ook blijken dat e-plus achteraan bengelt. vodafone en T-mobile scoren beter, maar die zitten zeker bij mobistar of Proximus?