updates

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
zaiko2000
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 27 okt 2010, 02:48
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik dacht dat upgrades s'nachts gebeuren ? Bij mij gebeurt dat zo 1x per week en altijd gedurende de dag soms zelfs s'avonds bv om 7 uur tijdens het nieuws !
Dat is dus ongelooflijk vervelend zen hangt dik mijn voeten uit !

Is dat alleen bij mij ?
konda
Premium Member
Premium Member
Berichten: 559
Lid geworden op: 06 feb 2011, 13:15
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 51 keer

Kan ook gewoon zijn dat u momde uit valt of of dat u 96uur net dan om is. Het moet daarom geen update zijn.
die gebeuren niet zo vaak
Steven_09
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer

Bij een 96-uurs disconnect valt het TV deel niet uit.

Het is maar een veronderstelling, maar misschien is er iemand in het gezin op die momenten flink aan het downloaden? De BBOX2/SAGEM is er om berucht dat die spontaan reboot bij erg zwaar downloadverkeer. Of, aangezien de topic starter over 'updates' spreekt die tijdens het journaal optreden: het kan ook een probleem met de decoder zijn, die spontaan reboot en dan het 'update' scherm toont, hoewel het eigenlijk gewoon een herstart is. Als de problemen blijven aanhouden kan een telefoontje naar Belgacom misschien soelaas brengen: de technische helpdesk kan abnormale disconnects (of verlies van synchronisatie) zien of eventueel concluderen dat het toch de decoder is en een omruiling voorstellen.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”