3G van Scarlet werkt niet op samsung Galaxy 2 plus.
Geplaatst: 09 mei 2014, 21:10
Hallo,
ik heb een probleem waar ik niet alleen uitgeraak, daarom zou enige wijze raad welkom zijn.
Ik heb 2 dochters met elk een Samsung Galaxy 2 plus smartphone (aangekocht 2013)
Voorheen waren we bij ALDI talk met een prepaid card en nooit problemen mee gehad.
Recent ben ik overgegaan naar Scarlet prepaid omdat we ook alle andere zaken daar hebben (internet, tv, telefonie).
Nu krijgen we het 3g netwerk niet (meer) aan de praat.
Ik heb reeds verschillende malen de helpdesk gecontacteerd, ben bij de "Phonehouse" langsgeweest om de instellingen te laten controleren en we hebben van Scarlet 2 nieuwe kaartjes ontvangen.......zonder enig resultaat.
Ik weet eigenlijk niet meer waar het zou kunnen aan liggen én bij wie....Scarlet of op de smartphone.
Heeft er toevallig iemand reeds een soortgelijk probleem gehad en/of weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Ik zou jullie super dankbaar zijn
Alvast bedankt voor elke reactie.
Johan
PS er staat voldoende saldo op de kaartjes
ik heb een probleem waar ik niet alleen uitgeraak, daarom zou enige wijze raad welkom zijn.
Ik heb 2 dochters met elk een Samsung Galaxy 2 plus smartphone (aangekocht 2013)
Voorheen waren we bij ALDI talk met een prepaid card en nooit problemen mee gehad.
Recent ben ik overgegaan naar Scarlet prepaid omdat we ook alle andere zaken daar hebben (internet, tv, telefonie).
Nu krijgen we het 3g netwerk niet (meer) aan de praat.
Ik heb reeds verschillende malen de helpdesk gecontacteerd, ben bij de "Phonehouse" langsgeweest om de instellingen te laten controleren en we hebben van Scarlet 2 nieuwe kaartjes ontvangen.......zonder enig resultaat.
Ik weet eigenlijk niet meer waar het zou kunnen aan liggen én bij wie....Scarlet of op de smartphone.
Heeft er toevallig iemand reeds een soortgelijk probleem gehad en/of weet iemand de oplossing voor dit probleem?
Ik zou jullie super dankbaar zijn
Alvast bedankt voor elke reactie.
Johan
PS er staat voldoende saldo op de kaartjes