Nexus 7/google play music/chromecast

Plaats reactie
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

Ook iemand hier die een google play music all acces abbonement heeft en deze via de chromecast streamt ?
Ik ervaar dit probleem, nl dat op mn nexus 7 de stream na bijna altijd 3 songs stopt (ook op mijn chromebook)
Ik ervaar dat probleem NIET op mn nexus 5 phone (idem voor mn galaxy note 8 met de 4.1 android software)
Alle verschillende instellingen al geprobeert en op het net precies geen info hierover....
Iemand met dit probleem hier ?
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Ja, ziet er naar uit dat het deze specifieke chromecast dongle is die de problemen veroorzaakt..(gekocht in de ter ziele gegane webshop chromecastwinkel.nl)
Vandaag een andere ontvangen (coolblue.be preorder zaterdag en vandaag al ontvangen ;-) en deze werkt prima ;-)
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ha, oei. Ik wou eigenlijk zeggen dat het kan te maken hebben met de energiebesparing settings voor wifi. Maar bon, slechte stick dus. :mrgreen:
ooh. shiny.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster

Toch niet, heeft terug die kuren met de nexus 7, welliswaar random meerdere songs (rond de 10) voor deze stream stilvalt ??(identiek de zelfde instellingen als mn nexus 5 => uren aan een stuk geen enkel probleem)
Dacht eerst nog mss ligt het aan de nova launcher op die nexus 7, maar de stock launcher noch de action launcher die op de nexus 5 staan brengen enig soelaas...
Enfin blijft een mysterie en ga maar streamen met de phone dan ;-)
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”