Het zit zo, ik zit momenteel in mijn eerste jaar Toegepaste Economische Wetenschappen op de universiteit maar ik heb me gerealiseerd dat ik toch iets meer computergericht wil doen naar de toekomst toe...
Dus volgend jaar had ik graag al van richting veranderd.
Is er iemand die me hierbij kan helpen? Mogelijkheden qua stuidierichtingen?
Het enige waar ik momenteel van op de hoogte ben is dat je informatica kan volgen op universitair niveau en toegepaste informatica op hogeschool. Het verschil, heb ik me laten vertellen, is de hoeveelheid wiskunde (meer op univ) en praktijk (meer op hogeschool). Zijn er nog andere interessante richtingen? Bvb iets meer multimedia-gericht? Ik weet het echt niet, alle informatie wordt geapprecieerd!!!
Ook wou ik vragen of iemand me kon zeggen wat het uitmaakt als ik nu goede of minder goede punten haal in deze studierichting?
Kan ik vrijstellingen krijgen of zijn deze niet overdraagbaar? (van univ naar hogeschool)
Ik heb examens van : wiskunde, accountancy, statistiek, recht, filosofie, engels en frans.
Alle informatie is welkom!!!
Bedankt al op voorhand,
Ciao
Stephan
/EDIT : Heb zelf al willen zoeken naar informatie maar heb geen idee waar ik moet beginnen zoeken omdat ik niet weet wat de mogelijkheden zijn... Sorry
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)