Spontaan 'defect' van sim

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

Hoi!

Gisterenavond had mijn vriendin plots geen ontvangst meer met haar sim, in 2 verschillende toestellen. Een reboot gedaan, handmatig proberen aanmelden, niets hielp.

Na een telefoontje naar de klantendienst was de melding dat de simkaart te oud is en daarom defect zou zijn. De simkaart dateert van 2003 a 2004.

Gisteren was het zondag, vandaag is het een feestdag ... totaal onbereikbaar tot dinsdag dus. Een doorschakeling kon de klantendienst ook niet regelen op afstand.

Persoonlijk vind ik dit totaal ontoelaatbaar. Ik heb eerder het gevoel dat ze een upgrade deden en dat bepaalde sims niet meer ondersteund worden.

Is er iemand anders die gelijkaardige problemen had? Of wat meer informatie over dergelijke zaken?
Laatst gewijzigd door exop 22 apr 2014, 00:56, in totaal 1 gewijzigd.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Sims gaan af en toe ook kapot, net zoals quasi alle andere hardware. Bij een sim uit 2003-2004 verwondert mij me dat niet.
Ik heb ook al sims geweten die gewoon kapot gingen, al geluk niet mijn eigen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

De snelste manier is om dinsdagochtend direct naar een shop te gaan en een gratis simswap te vragen.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Tenzij je van Gent bent? Ik heb nog lege sims liggen en via een intern nummer kunnen deze op max 2u geswapt worden.
mistero
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 32
Lid geworden op: 05 jan 2012, 17:29
Bedankt: 1 keer

Hey,

Sinds vorige week constant problemen met de melding "Sim kaart niet gevonden" op mijn galaxy S4.
Toestel aantal keer herstarten en ik had weer even verbinding, tot uiteindelijk dit zaterdag niet meer werkte.
Ik had in een kast nog een oude micro simkaart liggen (pay and go) en deze werkt zonder problemen.

Dus moet ik morgen dus ook naar een belgacom center om een nieuwe simkaart te gaan halen.

groeten
Mist
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 497
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 27 keer

iRockabizzydilly schreef:Tenzij je van Gent bent? Ik heb nog lege sims liggen en via een intern nummer kunnen deze op max 2u geswapt worden.
Ik zou er graag op ingaan, maar ondertussen kunnen we beter morgen zelf naar de winkel gaan. Toch bedankt voor het aanbod. :)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”