Misschien al oud nieuws maar het is toch de moeite om eens naar deze mooie casemod te kijken.
http://members.home.nl/gis/
Half Life 2 Casemod
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 84 keer
- Bedankt: 46 keer
Idd oud nieuws ... maar zalig gemaakt 

-
- Elite Poster
*g* zo kunde wel ff doorgaan eh°MaRtO°° schreef:<a href="http://www.tweakzone.nl/casemods" target="sd">Hier</a> staan er ook veel casemods.!!!

http://www.virtual-hideout.net/
Telenet casemod forums ... enzoverder
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 428 keer
- Bedankt: 113 keer
Marto ga eens naar www.google.com en schrijf daar in dat kleine venstertje bovenaan of je kan het zelfs onderaan doen "casemod" dan heb je bijna alle casemods van heeeeeeel de wereld, dat is toch toch mooi of niet soms? 

- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Knap gemaakt wel ja, maar om het nu "mooi" te noemen ??AnD schreef:Misschien al oud nieuws maar het is toch de moeite om eens naar deze mooie casemod te kijken.
http://members.home.nl/gis/
1/Het is onpraktisch
2/Het is vuil
3/Het is een pure verspilling van schoon materiaal
4/Maar het is een kunstwerkje
Echt heel mooi gemaakt, hij zal op LANs wel de hele PC die hij er in heeft gestoken terugwinnen denk ik met casemod prijzen.
2/Het is vuil
3/Het is een pure verspilling van schoon materiaal
4/Maar het is een kunstwerkje
Echt heel mooi gemaakt, hij zal op LANs wel de hele PC die hij er in heeft gestoken terugwinnen denk ik met casemod prijzen.
Als je gij nen casemod zet waarom ebt ge er dan iets tegen da kik ook casemods zet of ditch???AnD schreef:Marto ga eens naar www.google.com en schrijf daar in dat kleine venstertje bovenaan of je kan het zelfs onderaan doen "casemod" dan heb je bijna alle casemods van heeeeeeel de wereld, dat is toch toch mooi of niet soms?

Laatst gewijzigd door MaRtO 29 mei 2004, 21:13, in totaal 1 gewijzigd.
Als jij een casemod zet waarom heb je er dan iets tegen dat ik ook een casemod zet.Sasuke schreef:Marto .. en nu in't nederlands ... ?°MaRtO°° schreef:Als je gij nen casemod zet waarom ebt ge er dan iets tegen da kik ook casemods zet of ditch???
Grtz,
Sasuke

-
- Elite Poster
Zet ik een casemod ? Iemand post hier een speciale casemod ... jij post eronder en hier een site met nog een hoop casemods ... begint me wel te opvuilen dat 3/4 van jouw posts hier nutteloos zijn ... misschien iemand die statsgeil is ?:p°MaRtO°° schreef:Als jij een casemod zet waarom heb je er dan iets tegen dat ik ook een casemod zet.Sasuke schreef:Marto .. en nu in't nederlands ... ?°MaRtO°° schreef:Als je gij nen casemod zet waarom ebt ge er dan iets tegen da kik ook casemods zet of ditch???
Grtz,
Sasuke
-
- Elite Poster
Idd ... maar onbetaalbaar

OOhh en die post die je hier nu juist zet is dan zeker niet nutteloosditCh schreef:Zet ik een casemod ? Iemand post hier een speciale casemod ... jij post eronder en hier een site met nog een hoop casemods ... begint me wel te opvuilen dat 3/4 van jouw posts hier nutteloos zijn ... misschien iemand die statsgeil is ?:p°MaRtO°° schreef:Als jij een casemod zet waarom heb je er dan iets tegen dat ik ook een casemod zet.Sasuke schreef:Marto .. en nu in't nederlands ... ?°MaRtO°° schreef:Als je gij nen casemod zet waarom ebt ge er dan iets tegen da kik ook casemods zet of ditch???
Grtz,
Sasuke

-
- Elite Poster
*yawn*
Slotje erop iemand ?
Slotje erop iemand ?
-
- Elite Poster

yEaH !
-
- Elite Poster
Goed voor je .... tis te merken ook 

@ Ditch: ga een ander lastig vallen.
@Mods: slotje aub? Dit wordt echt te gek voor woorden.
Greetz
@Mods: slotje aub? Dit wordt echt te gek voor woorden.
Greetz
- Sensei Zeon
- Elite Poster
- Contacteer: