xHTML refreshen vanuit ander document...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ok, dit is eentje waarvan ik niet vind hoe het moet, kan iemand mij soms helpen?

Voor een werk van het school over xHTML/CSS/Javascript ben ik bezig aan een websiteje. Ik maak daar vanuit een pagina een pop-up dynamisch aan. Probleem is dat deze pop-up om de één of andere reden blurry wordt in IE bij het aanmaken (en dit in random gevallen! Soms heb ik er niet eens last van).

De reden vind ik niet, maar de oplossing heb ik wel. Als je de pop-up refreshed dan komt hij wel goed door. Daarom zou ik de pop-up na het dynamisch genereren automatisch moeten refreshen.

De code van de pop-up zelf kan/wil ik niet veranderen, dus '<body onload=".." ' toevoegen aan de code van de pop-up is uitgesloten.

Mijn vraag is nu: kan ik dmv van het id van de pop-up via de startpagina (die de pop-up aanmaakt) een refresh van de pop-up aanroepen, na het aanmaken van de pop-up?. :)

Alvast neig bedankt aan wie dat mij kan helpen, is vast weeral iets simpels, maar ik vind het hier niet :).

PS Ik werk verplicht met xHTML 1.0 Strict DTD
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Een popup die blurry wordt? :eek:
Wat bedoel je daar mee?
En ja, je kan met die ID de inhoud (nogmaals) refreshen vanuit javascript, maar hoe, dat zou iemand moeten zeggen met iets meer javascript-kennis ;)
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Het pop-up venster wordt doorzichtig en de achterliggende (aanroepende) pagina komt door de blauwe omkadering van de pop-up. Ik weet dat dit ongeloofelijk raar klinkt, heb het zelf nog niet voor gehad voordien. Ik vermoed dat het een IE fout is, aangezien het precies random voorkomt.

Screenshot kan ik niet trekken, want dan toont hij het wel weer goed :D. Lijkt mij echt een zaakje voor mister Bill Gates persoonlijk om uit te zoeken waar nu ergens die fout in zijn van windows 3.11 geupdate GUI zit! :D
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Da's een redraw bug ja ... en dat zou niet mogen. De schuldige: jij, of je pc in elk geval.
Is dit op elke PC het probleem?
Plaats reactie

Terug naar “Development”