Het materiaal waarmee de Computer Crime Unit (CCU) moet werken, is gebrekkig en laat op technologisch vlak veel te wensen over. Dat meldt Le Soir dinsdag.
Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20140311_01020469
Computer Crime Unit moet werken met verouderd materiaal
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Niet verbazingwekkend, dit krijgt totaal geen prioriteit. Anderhalf jaar geleden daar sollicitatie gedaan en dan wist men mij al te melden dat men de dienst zelfs aan het afslanken was wegens besparingen.
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
Sent from my Lumia 920 using Tapatalk
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
De prioriteit (en geld) gaat naar het ontmantelen van de vele cannabisplantages
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
En naar de aankoop van nieuwe flitscamera's.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik zag op TV deze avond op La1 (rtbf) daar een reportage over in het nieuws. Een man, die overigens incognito wilde blijven van de Computer Crime Unit, zei dat het moederbord uit z'n speciale PC valies moest vervangen worden en die zou slechts 50 € kosten, maar hadden daar de budget niet voor
Die werkte nog op Windows XP. Schandalig !
Die werkte nog op Windows XP. Schandalig !
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
De schade door online fraude kost ook alleen maar geld. Het wordt dringend tijd dat justitie daar eens tijd en werk in steekt, want steeds meer belgen worden er slachtoffer van.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Als kbc zegt dat het niet meer veilig is...zal het wel waar zijn zeker ? Met zakelijke klanten en xp hebben ze blijkbaar geen probleem
Soit, ik krijg er de leubbes van dat zaken die pijn doen afgehandeld worden met een pak papier en zaken die er niet toe doen veredelde belastingen worden.
Huis leeggepikt ? De blauw mannen doen niks meer dan de papieren voor de verzekering opstellen. Overvallen op straat ? Veel schrijven, weinig speuren.
Gisteren stond ik 1.5 meter op een gele meet, flikken kwamen me uit de pizzatent halen...(niet dat ik moest betalen... maar blijkbaar noemen ze dat speurwerk )
Tegenwoordig krijg ik veel klanten over de vloer die het slachtoffer geworden zijn van die "microsoft scam telefoontjes".... flikken doen niet eens de moeite om dat te onderzoeken ("zolang je niet betaald hebt aan die gasten, hebben wij geen poot om op te staan")
Soit, ik krijg er de leubbes van dat zaken die pijn doen afgehandeld worden met een pak papier en zaken die er niet toe doen veredelde belastingen worden.
Huis leeggepikt ? De blauw mannen doen niks meer dan de papieren voor de verzekering opstellen. Overvallen op straat ? Veel schrijven, weinig speuren.
Gisteren stond ik 1.5 meter op een gele meet, flikken kwamen me uit de pizzatent halen...(niet dat ik moest betalen... maar blijkbaar noemen ze dat speurwerk )
Tegenwoordig krijg ik veel klanten over de vloer die het slachtoffer geworden zijn van die "microsoft scam telefoontjes".... flikken doen niet eens de moeite om dat te onderzoeken ("zolang je niet betaald hebt aan die gasten, hebben wij geen poot om op te staan")