Gisteren een Fritzbox 7360 V2 voor het eerst aangesloten.
Via de webinterface (Fritz.box) alles geconfigureerd en een paswoord op de webinterface gezet.
Vanmorgen heb ik de Fritzbox zonder stroom gezet (deed ik voorheen ook altijd met vorige modem. Niet thuis=geen modem).
Vanavond probeer ik in de webinterface in te loggen en hij accepteert mijn paswoord niet.
Ik ben 100% zeker van het paswoord. Ik heb het paswoord door mijn browser laten bewaren maar ik weet het ook.
Zou het kunnen dat de gegevensopslag niet correct gebeurd is door het zonder stroom zetten van de modem of beeld ik me dat in?
Fritzbox 7360 V2 kan niet meer inloggen
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 04 maa 2014, 08:29
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Dat beeld je je inderdaad in.
Je zal dus een factory reset moeten doen en je gegevens opnieuw ingeven.
Voor een factory reset heb je 2 mogelijkheden:
Je zal dus een factory reset moeten doen en je gegevens opnieuw ingeven.
Voor een factory reset heb je 2 mogelijkheden:
- Gedurende 10 minuten na het opnieuw starten van de modem is een optie "factory reset" beschikbaar op het inlogscherm.
- ofwel een analoge telefoon nemen en hierop de code #991*15901590* intikken.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.