Pas Mobistar, geen mobiel internet meer...

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Hallo,

Door soms tegenvallende internetsnelheden op plaatsen waar ik veel kom ben ik overgestapt naar Mobistar Internet On Mobile. Ik heb het SIM kaartje 18 februari ontvangen en direct geactiveerd en herlaad. Toen ik zag dat ik thuis een goed bereik had was ik overtuigd en heb ik mijn nummeroverdracht op hun site aangevraagd ( ik had MV ). Dit ging 48h duren. Dus gisteren was ik aan het wachten op een smsje dat de nummeroverdracht actief was, maar dit kwam dus niet. Toen heb ik naar de helpdesk gebeld om te vragen hoe ver dit stond en wat kreeg ik daar te horen? Wij kunnen niets terugvinden in onze systemen over een nummeroverdracht?? Ik had nochtans een bevestigingsemail gekregen. Ze adviseerden me alles opnieuw in te geven of naar een Mobistar Center te trekken. Ik heb toen nogmaals alles ingegeven maar kon eigenlijk niet wachten en heb toen contact opgenomen met de helpdesk via hun Facebook. Deze persoon heeft ervoor gezorgd dat ik een paar uur later was overgeschakeld. Maar toen merkte ik een ander probleem op. Plots ging het internet niet meer op het Mobistar kaartje ( wat voordien dus wel werkte vanaf de activatie ). Opnieuw gebeld naar Mobistar om dit te melden. Om een of andere reden stond het nog niet actief wat ze onmiddellijk hebben gedaan... tevergeefs want het werkte nog steeds niet. Sindsdien heb ik zitten prutsen met de APN settings, herstart, uitgezet, opnieuw opgestart etc etc, allemaal zonder enig resultaat...

Zijn er nog mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en wat was hun oplossing hierbij? Ik kan er niet bij dat ze bij Mobistar niets kunnen doen om dit te verhelpen. Als ik inlog op de site bij hun klantenzone en ik ga naar Mijn Toestellen dan staat daar nog steeds het oude nummer van die Mobistar sim kaart. Als ik naar herlaadgeschiedenis ga dan heb ik blijkbaar nog niet herladen want dat staat leeg?? Is dit normaal of is er iets serieus fout gelopen bij de overdracht?

Voor de duidelijkheid werkt sms en bellen wel via dat Mobistar kaartje. Wanneer ik #123# doe staat daar gewoon 15 euro als krediet + sms + internet. Ik krijg gewoon geen internetsignaal binnen ( geen logotjes te zien in de statusbalk bovenaan.

Alvast bedankt!
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Welke APN gebruik je?

iphone.mobistar of internet.be (zonder login en paswoord)


Toen ik overgestapt ben heeft mijn internet ook enkele uren vertraging gehad, waarvoor ik naar een center ben geweest. Daar hebben ze ook de apn gecontroleerd en herinstaleerd, al stond die nochtans goed. Nadien even herstart en werkte alles behoorlijk.
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Toen ik voor de eerste keer naar mijn APN settings keek, stond die reeds op mworld.be. Echter stond er bij de instellingen wel een proxy, poort, gebruikersnaam en passwoord ingevuld. Dus met die instellingen zal het volgens mij voor de nummeroverdracht wel gewerkt hebben. Maar toen las ik dat dit allemaal niet ingevuld mocht staan dus heb ik alles ingesteld gelijk het zou moeten dus het meeste blanco laten, maar dit heeft niet geholpen. Als ik bij Namen Toegangspunten ( Samsung Android ) op het menu klik en dan standaard instellingen kies vult hij alles weer in. Staat dat zo geprogrammeerd op de SIM of van waar haalt hij die gegevens? Hoe dan ook werkt het ook niet met de juiste APN instellingen. Maar werkte jouw internet met de Mobistar sim voor de overstap nog met internet, en na de nummeroverdracht niet meer?


EDIT: Net nog eens gebeld met de klantendienst en het moet lukken dat hun systemen juist plat liggen dus hij kon niet veel zien :bang: :bang: . Vandaag kan ik plots ook niet inloggen op hun Klantenzone via de website terwijl dit gisterenavond wel nog lukte. Als ik Login vergeten druk zegt ie dat er niets terug te vinden is onder die login en als ik dan probeer opnieuw te registreren vraagt hij eerst mijn gsm nummer en als ik dan op Verder klik zegt hij dat enkel Mobistar nummers kunnen registreren :bang: . Er is daar dus iets serieus scheef aan dat hele Mobistar systeem als je het mij vraagt.....
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Normaal vult hij de apn automatisch in (toch op mijn iPhone), misschien de apn van de Personal Hotspot als je die hebt even nakijken best. Voorheen was ik Proximus, daar moest ik alles manueel invoeren, misschien omdat Proximus geen officiele partner is van Apple.Het is wel normaal dat bij Mobistar alles wat trager verloopt, ook de app MyMobistar werkt niet up to date, soms met dagen vertraging. Via de klantenzone ben je normaal sneller om je verbruik te checken, toch mijn indruk.
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Ondertussen heeft de technische dienst van Mobistar het probleem opgelost. Het zal wel degelijk aan hem gelegen hebben want in een Mobistar center werkte mijn SIM ook niet in de S4 van de verkoper. Maar goed, uiteindelijk toch goed gekomen alleen jammer dat het toch een tijdje heeft moeten duren :cry:
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

wel opletten dat het maandelijks herladen zonder onderbrekingen verloopt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
m9520507
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 mar 2013, 06:33
Bedankt: 2 keer

onwaarschijnlijk, ik heb EXACT hetzelfde voor nu (van GC naar internet on mobile):
1) simkaart ontvangen
2) herladen
2) test, alles werkt, my mobistar ingesteld (herlading staat keurig genoteerd), voicemail ingesteld
3) nummeroverdracht aangevraagd via juiste mobistar-kanalen (website /behoudjenummer), bevestiging ontvangen
4) geen nummeroverdracht na 3 dagen
5) helpdesk: tiens, we vinden niks terug van die nummeroverdrachtsaanvraag, wacht ik doe het ff
6) nummeroverdracht binnen de 10 min in orde, weer voicemail moeten instellen, en de rest. Bij My mobistar staat nog het oude nummer, mijn herlading is verdwenen.
7) Maar geen mobiel internet meer
8) helpdesk: ik heb manueel uw mobiel internet aangezet
9) nog steeds geen mobiel internet
10) prutsfase met instellingen spelen
11) helpdesk: we maken een technisch ticket aan
12) 2 dagen later, nog geen nieuws, nog geen mobile internet

mobistar: jeeeuj, wat was het fijn bij de MV, maar geen optie wegens slecht bereik op mijn route.

Voor de duidelijkheid werkt sms en bellen wel via dat Mobistar kaartje. Wanneer ik #123# doe staat daar gewoon 15 euro als krediet + sms + internet. :-)
springfield
Pro Member
Pro Member
Berichten: 252
Lid geworden op: 16 dec 2011, 12:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 10 keer

Even melden dat het nog steeds zo loopt bij Mobistar... Ik kom van GC maar kom niet toe met 2GB dus wil Mobistar eens uit testen.
Zaterdag sim aangevraagd, dinsdag netjes ontvangen. Meteen via de website nummer overdracht aangevraagd (rond 12u).
Woensdag was het nog niet in orde terwijl dit normaal binnen de 24u zou moeten zijn, dus meteen contact opgenomen via Twitter.
Daar mijn sim gegevens doorgegeven, vanmorgen krijg ik een berichtje dat ze de overdacht hebben doorgegeven. Iets later plots de nummer overdracht in orde.
Werkt die pagina voor de nummer overdracht dan eigenlijk wel??? Maar nu zit ik ook zonder mobiel internet, dat wordt dus terug contact opnemen...
Yvekes
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 mar 2007, 14:21
Bedankt: 5 keer

Ik heb ook wat problemen gehad na de overstap van mobile vikings naar mobistar 'internet on mobile'. Ik had hier eerst alle reacties gelezen en had na de overdracht 's avonds aangevraagd te hebben via hun website, hun ook gecontacteerd via facebook. Daardoor werd overdracht volgende ochtend al uitgevoerd. Na de overdracht kon ik eerste uur geen smsjes ontvangen en mobiel internet werkte ook niet. Ik heb dus ook klantendienst gecontacteerd en via facebook dit probleem gemeld. Er werd een technisch ticket aangemaakt wegens mobiel internet wat niet werkte. Het sms-probleem was intussen opgelost al heb ik de smsjes die ik vlak na de overdracht had gestuurd via ander nummer om te testen niet meer ontvangen. Volgende ochtend werkte mobiel internet ook. Al bij al dus slechts 1 dag zonder mobiel internet gezeten.

Ik merk (nu alles werkt) zowel een vooruitgang op gebied van gewoon bereik als van snelheid van internet. Ik heb een nexus 4 (dus geen 4G) maar ben na 1 dag testen in omgeving Hasselt - Genk nog niet teruggevallen op edge en had steeds 3G-verbinding. Deze avond gsm's langs elkaar gelegd met een vriend die mobile vikings is op een locatie waar ik voorheen ook steeds edge had. Hij nog steeds edge, ik 3G die niet enkel theoretisch maar ook in de praktijk veel sneller werkte. Het gekke is dat er ook iemand met telenet aanwezig was en die had ook geen 3G-signaal op die locatie terwijl ik dit wel had met mobistar. Normaal zou je toch verwachten dat telenet-klanten zelfde verbinding hebben aangezien dit ook via mobistar-netwerk verloopt.

Na 1 dag testen beklaag ik mij de overstap van mobile vikings naar mobistar 'internet on mobile' dus zeker niet.
Voor twijfelaars zou ik het zeker eens proberen als je de overstap-perikelen erbij neemt. Je kan toch na 1 maand weer weg, moest het tegenvallen op jouw locatie. Via contact op hun facebookpagina word je overdracht en andere vragen precies ook sneller opgevolgd.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Hier nog eentje.

Overstap van Proximus GC naar internet On Mobile. Aanvraag via webformulier gedaan op vrijdag 10/10. Vandaag dinsdag 14/10 nog steeds Proximus.
Via Facebook contact opgenomen. Gegevens opnieuw doorgegeven en na een kwartier was alle klaar.

Alles, behalve mijn mobiele data die voor geen meter werkt. Alle instellingen nagekeken, herstart toestel gedaan (iPhone 6).
Met 5 verschillende medewerkers aan de telefoon gehangen en niemand die het kon oplossen.

Uiteindelijk iemand aan de lijn gehad die vond dat alle vorige pogingen van zijn collega's totaal overbodig waren en niet eens nodig voor mijn toestel (acivatie via sms, ...).

Heeft een ticket aangemaakt voor de technische dienst want hij wist wat het probleem was maar kon het zelf niet oplossen ...
(blijkbaar stonden alle instellingen niet actief om gebruik te maken van mobiel internet)
Kon tot 5 werkdagen duren zei hij :bang:

Komaan he mensen, we leven in 2014! Welke instellingen voor mobiel internet kunnen bij een "Internet On Mobile" niet in orde zijn?

Ik heb altijd de klantendienst van Proximus rotslecht gevonden (voor de keren dat ik ze nodig had in die 16 jaar), maar dit slaagt echt alles!
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Hier niks van die issues, en de APN die vroeger wel fout was voor prepaid (moest vervangen worden door mworld.be) werkt nu ook perfect voor internet on mobile.
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

ja hoor, ook met mworld.be en iphone.mobistar (wat trouwens standaard ingevuld staat) geprobeerd, maar noppes.
Yvekes
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 34
Lid geworden op: 03 mar 2007, 14:21
Bedankt: 5 keer

Volgens mij werkt mobiel internet bij mobistar gewoon nooit na de overdracht maar duurt dit 24u vooraleer het actief is nadat de overdracht werd uitgevoerd. Ik heb na de overdracht ook technisch ticket enz laten aanmaken. Ik denk echter dat dit niet nodig is maar dat je het dus gewoon 1 dag tijd moet geven na de overdracht. Dit zou men dan wel mogen communiceren want valt inderdaad op dat mobiel internet vlak na de overdracht niet werkt.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Vandaag Nog.Altijd.Niks

Is er nu niemand bekwaam genoeg bij Mobistar om efkes een vinkske achter mijn nummer te zetten zodat ik voort kan. :bang:

Kreeg daarnet weer een sms met instellingen. HALLO, het gaat hier om een iPhone 6, die kan geen sms met instellingen ontvangen!
'k Heb er zo al 4 gekregen.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

en, is het nu in orde gekomen? Hoor U niet meer.

Ik donderdagavond nummerportering doorgegeven..veronderstel zaterdagavond in orde? (of is dit geen werkdag :-D )
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Helaas hier ook geen internet op mijn gloed nieuw internet on mobile prepaid.

4 keer gebeld naar de klantendienst, ze doen daar een "reset" maar er komt maar niets van.
ik zit hier al drie dagen zonder mobiel internet.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Staat er belkrediet op uw kaart?
Juiste instellingen in uw gsm? Tik type gsm + mobistar internet instellingen in google en dan kom je er op. Gsm 30' afgezet al? Zie je uw saldostand via my mobistar app (wifi)
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

iphone 5

de drie verschillende apn's al geprobeerd met restart elke keer, ik krijg geen toegang tot het data netwerk. De mymobistar app werkt niet omdat ik via een data verbinding moet connecteren.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
sirWard
Erelid
Erelid
Berichten: 928
Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
Twitter: sirWard
Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer

Nog even geduld hebben. Ik veronderstel dat je nummerportering hebt doorlopen? Dan kan dat inderdaad enkele dagen duren heb ik zo de indruk (eigen ervaring+ verhalen hier).
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

wel handig dat Garpenlov maar een deel van gans het verhaal vertelt...hoe kan hij dan geholpen worden? misschien is zijn gsm daags voordien in het toilet gevallen....waarmee ik bedoel. beschrijf wat je allemaal gedaan hebt, zodat wij door uitsluiting misschien hem verder kunnen helpen.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Zoals ik boven al vermeld heb, heb ik de drie mobistar APNs geprobeerd..

-IEW.be
-Mworld.be
-iphone.mobistar


Bij elke APN heb ik een restart gedaan op mjn iphone.
En telkens krijg ik "Could not Activate Data network" en bij iew.be "Could not activate Data network, you are not subscribed".
Ook heb ik mijn simkaart in een android toesel gestoken om daar de drie apn's te proberen, en daar ook hetzelfde probleem.

Ondertussen hebben ze een technisch dossier aangemaakt over mijn probleem want het blijkt aan hun kant te liggen.
mijn nummer overdracht was compleet sinds maandag.


Duidelijk nu? :P

EDIT:
ik heb sinds maandag met 15 euro herladen, die 15 euro extra erboven op werkt.
De manager van de klantendienst heeft mijn 10 euro extra gegeven voor het ongemak.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Kleine update:

klantendienst heeft mij terug gebeld om te vermelden dat er iets misgelopen was op het "systeem".
Hierdoor was mobiele data niet aangezet op mijn kaart.

een uurtje na het gesprek kreeg ik plots alle "welkom bij mobistar" smsjes opnieuw en werk mijn mobiele data opeens.

Nu heb ik de snelheid en dekking op een aantal plekken getest, regio heist, aarschot, lubbeek, tielt winge, Hersel. Overal tiptop in orde.
Ik vindt het persoonlijk de moeite waard.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Garpenlov schreef:Kleine update:

klantendienst heeft mij terug gebeld om te vermelden dat er iets misgelopen was op het "systeem".
Hierdoor was mobiele data niet aangezet op mijn kaart.

een uurtje na het gesprek kreeg ik plots alle "welkom bij mobistar" smsjes opnieuw en werk mijn mobiele data opeens.

Nu heb ik de snelheid en dekking op een aantal plekken getest, regio heist, aarschot, lubbeek, tielt winge, Hersel. Overal tiptop in orde.
Ik vindt het persoonlijk de moeite waard.
Ik heb een Surf Extra Card, waarmee ik mijn data van mijn iphone kan delen voor mijn ipad. Reeds twee keer heb ik deze moeten herladen voor extra data. Kom ik tot de vaststelling dat de herlaadbeurt enkel werkt op de iphone en niet op de ipad. Meteen contact opgenomen met Mobistar waar ze me vertelde dat de herlading (automatisch) gedeeld zou moeten zijn en niet enkel op de iphone actief mocht zijn aangezien ik de herlading met dit toestel heb gedaan. Ondertussen waren we al twee dagen verder en kreeg ik mijn nieuwe bundel. Mobistar heeft de herlading geanuleerd en zou me niet aangerekend worden. Ben eens benieuwd.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Hier hetzelfde probleem, internet on mobile aangevraagd, geactiveerd, herladen en dan nummer overdracht aangevraagd. 4 dagen later een sms gekregen dat de overdracht in gang was en idd deze namiddag een sms van "welkom bij mobistar" Maar nu hetzelfde probleem, het mobiel internet werkt niet. Bellen lukt wel. Zal nog maar een dag wachten zeker? Is dit nu nog altijd zo?
kurtcockaert
Plus Member
Plus Member
Berichten: 209
Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 15 keer

Yep, ook net overgestapt. Denk dinsdag aangevraagd, na 2 dagen niets gebeurt. Gebeld. Na een paar uur Mobistar actief maar geen internet. Gebeld, dan maken ze je vanalles wijs zoals reset enzo. Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag: geen internet. Plots maandag ochtend vastgesteld dat internet actief was. Loopt dus niet zo vlot als omschakelen naar MV. moet zeggen dat ik wel zeer tevreden ben van overstap. Snel en stabiel internet. Veel 4G. Bij MV weinig 4G.
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Ok zal dan nog maar een paar dagen wachten aangezien het toch geen zin heeft om te bellen.
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Tuneboy, wat je altijd kan doen is via Facebook of Twitter contact opnemen met Mobistar. Het bespaart je de tijd aan de telefoon, en ze reageren vrij snel.

De rest van de mensen hier die ook problemen hebben met de tijd tussen activeren en echt actief worden van de dienst, ook best via Twitter melden of Facebook. Dan krijgen ze een goed zicht op hoeveel activaties er misgaan.
Afbeelding
phalkone
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2007, 21:41

Ik heb ook hetzelfde probleem. Overgestapt van Proximus prepaid naar Mobistar Internet on Mobile. Nieuwe simkaart gaan halen in het Mobistar center en daar direct nummeroverdracht gevraagd. Een dag later kon ik bellen en sms'en, maar geen gebruikt maken van mobiel internet. Al 2x langs geweest bij een Mobistar service center en 3x gebeld. Er is een technisch dossier aangemaakt, maar na 4 dagen kan ik nog steeds geen gebruik maken van mobiel internet.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Hier ook toen ik overstapte enkele maanden geleden, en mijn broer is recent overgeschakeld (ook Proximus naar Mobistar) en die had ook pas na 5 of 6 dagen mobiel internet. Toch straf dat ze daar geen oplossing voor hebben bij Mobistar...
Tuneboy2005
Pro Member
Pro Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 15 mar 2007, 19:20
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 5 keer

Idd van mij heeft het 6 dagen geduurd dus nog een dagje of 2 wachten en het zal in orde komen
phalkone
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 aug 2007, 21:41

Idd van mij heeft het 6 dagen geduurd dus nog een dagje of 2 wachten en het zal in orde komen
6 dagen vind ik wel onredelijk lang. Als de gebruiker duidelijk aangeeft dat er een probleem is, zou dit sneller afgehandeld moeten worden. Ik denk niet dat ik de enigste ben die deels afhankelijk is van mobiel internet.
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

ik heb vorige week nummer overdracht gevraagd van proximus naar mobistar. Nu een week later nog steeds niks.

Al verschillende keren gebeld en gemaild, maar ze zeggen steeds nog even geduld.

Ondertussen zijn we al een week verder en nog geen mobistar.

Das wel service voor een nieuwe klant.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Wat had je bij Proximus? Een abonnement of prepaid?
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Laadkaart generation connect

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Mmm, dat is niet normaal. Max. 72u. Wanneer heb je overdracht precies gevraagd? Want er zit wel een feestdag en weekend tussen...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Vorige woensdag online ingediend. Blijkbaar vonden ze daar niks van terug, maar ik heb wel bevestigingsmail gekregen. Paar keer gebeld en via facebook contact opgenomen en maandag morgen kreeg ik een bericht dat de nummeroverdracht gelanceerd is.
Tot nu nog steeds niks.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Nog steeds niet overgezet. Er is ondertussen een technisch dossier opgemaakt :-D
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”