Base 4g nu ook voor alle abonnementsvormen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer
Provider

Hallo,

Vandaag verschoot ik wel even toen ik het icoontje van 4G op mijn HTC One zag staan,
ik woon toch een heel eind van het centrum van hasselt, maar blijkbaar hebben ze op een paar extra masten in hasselt 4G actief gezet.

Toch wel raar, ik heb een base check 25 abonnement en dat is normaal zonder 4G, alleen base check 35 is met 4G.

Ik klaag natuurlijk niet . :lol:
nete
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 14 keer
Provider

Misschien wordt 3G dual carrier als 4G weergegeven ?
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer
Provider

Tenzij hij met een Amerikaanse(waar men 3G-DC wel eens 4G noemt) Custom Rom/Custom Thema werkt, lijkt het mij onwaarschijnlijk dat BASE H+ als 4G weergeven.
pieterjanp
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Provider

Raar maar waar, hier Antwerpen en ik zie ook op mijn HTC Once 4G verschijnen (ben Base Check 25), geen custom rom.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Zoals ik al zei heb ik een base check 25 abonnement en het is geen 3G-DC, de upload snelheid ligt veel te hoog daarvoor...
redman
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Afbeelding
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer
Provider

Legit 4G LTE is dat.

Dan zal het voor iedereen zo wel zijn. Ik zie er het nadeel voor Base niet direct in. Het 3G netwerk wordt wat meer ontlast en ze lopen niet direct inkomsten mis, er is immers geen extra die 5 euro per maand vraagt voor 4G acces.
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer
Provider

staat nu ook op hun site.
Je krijgt zelfs 4g bij b9 met 50MB.
Ik vraag me wel af welk nut dit heeft :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Fliz
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 30 keer
Provider

proximusboyke, ik snap die vergelijking niet. Waarom zou dit geen nut hebben? Het is niet omdat er mensen zijn die zeer sporadisch iets opzoeken op het internet via hun smartphone, en dat nu een pak sneller gaat, automatisch 10 keer zoveel datzelfde gaan opzoeken. Of automatisch 10 keer zoveel foto's gaan bekijken of downloaden. Dat heeft echt absoluut geen bal met elkaar met maken. 4G voor een abonnement met 10MB of 10GB maakt voor de personen die specifiek voor dit abonnement kiezen absoluut niets uit.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Tijd: 10:17 (GMT+01:00)
Datum: 21 Februari 2014
Organisatie: BASE Company
Alle BASE-klanten kunnen vanaf vandaag gratis aan 4G-snelheid surfen,zonder kleine letters
Vanaf vandaag hebben alle klanten van BASE en BASE business gratis toegang tot het 4G-netwerk. Bij BASE kunnen de klanten steeds rekenen op de scherpste prijs en transparante en duidelijk voorwaarden: daarom geldt dit aanbod voor elke klant van BASE (nieuwe en bestaande postpaid- en prepaidklanten), zijn er geen voorwaarden, is er geen vaste contractduur, is er geen verschil in netwerksnelheid, is er geen activatie nodig en zal dit aanbod niet aflopen na enkele maanden.
“Iedereen moet overal zo snel kunnen surfen als thuis”, zijn we bij BASE Company van mening. Dat willen we op verschillende manieren verwezenlijken: voor iedereen, zonder voorwaarden, aan de beste prijs, met een 4G-compatibel toestel, op een uitstekend 4G-netwerk!

• Voor iedereen, zonder voorwaarden
Bij BASE maken we geen onderscheid tussen klanten . “Iedereen moet overal zo snel kunnen surfen als thuis”, dat is een evidentie. Of de klant nu een prepaid-tarief heeft van 5 euro of een postpaid-abonnement van 59 euro, BASE laat iedereen mee genieten van het supersnelle 4G-netwerk. Sinds de lancering was 4G gratis beschikbaar in de BASE-abonnementsformules vanaf B-39, in de BASE business formules vanaf Pro Talk (30 euro) en in de formule BASE Check 35. Maar vanaf vandaag krijgt elke nieuwe én bestaande klant van BASE (post- en prepaid), BASE business en BASE Check (post- en prepaid) gratis toegang tot dat 4G-netwerk.
“Er zijn geen kleine lettertjes”, zegt Jos Donvil, CEO van BASE Company. “Vanaf vandaag heeft élke nieuwe en bestaande klant van BASE toegang tot de 4G-snelheid. Vier maanden geleden lanceerden we 4G, vandaag zetten we dat netwerk open voor iedereen. We bereiken vandaag al meer dan 4 miljoen Belgen met ons 4G-netwerk, goed voor meer dan 400 steden, gemeenten en deelgemeenten. Als de klant het juiste toestel heeft, staat niets hem in de weg om optimaal te genieten van de 4G-snelheid. ”

• Aan de beste prijs
B-39 is al enkele maanden het strafste aanbod op de markt: onbeperkt bellen en sms’en + 2GB data voor maar 39 euro. Gezien al onze tariefplannen al straf waren zonder 4G, zijn ze dus nu nóg straffer. In bijlage vindt u het overzicht van onze tariefplannen.

• Met een 4G-compatibel toestel
Het is uiteraard alleen mogelijk om aan 4G-snelheid te surfen met een smartphone die 4G-compatibel is. Om ook dit voor iedereen betaalbaar te maken, heeft BASE Company verschillende smartphones aan de strafste prijzen in zijn aanbod. Speciaal voor deze lancering is het 4G-compatibele toestel Blade Apex van ZTE te koop voor 179 euro. Dit toestel aan de laagste prijs in België is beschikbaar in alle BASE Shops en ALLO telecom winkels en via base.be. Daarmee is het de goedkoopste 4G-smartphone die momenteel te koop is.

• Op een uitstekend 4G-netwerk
BASE Company staat vandaag op nummer één qua gesprekskwaliteit, en staat op gelijke voet met de nummer één qua datakwaliteit. En wist u dat het 4G-netwerk, sinds de lancering in oktober 2013, in die korte tijd al beschikbaar is in meer dan 400 steden, gemeenten en deelgemeenten?

“BASE Company weet dat klanten drie dingen verwachten van hun operator: een goede prijs, een goede service én een goed netwerk. Daarom ben je best af bij BASE”, besluit Jos Donvil.

=> Een overzicht van alle tariefplannen is eenvoudig te verkrijgen via [email protected].

-------------------------------------------------------

• Wat is 4G?
4G maakt het mogelijk om supersnel foto’s te delen, films te kijken, apps te downloaden, en zoveel meer, tegen een realistische snelheid rond 20 Mbps (theoretische snelheid tot 86 Mbps), of 10x sneller dan 3G en even snel als de WiFi-verbinding thuis.

• Wie kan 4G gebruiken?
Iedere klant van BASE, BASE business en BASE Check heeft sowieso toegang tot 4G. Het enige wat je dus nodig hebt om op het 4G-netwerk te surfen, is een 4G-compatibele smartphone, en een plaats waar het 4G-netwerk beschikbaar is.

• Het netwerk van BASE Company
BASE Company is vandaag nummer één qua gesprekskwaliteit, en staat op gelijke voet met de nummer één qua datakwaliteit.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer
Provider

Fliz als we hier zitten te kakken op telenet dat ze hoge snelheden aanbieden maar geen volume, dan moeten we dat doortrekken naar mobiel internet ook.
Hoeveel lezen we hier niet ( er zijn zelfs folderaanpassingen geweest) wat ben je met de snelste te zijn als je rap aan uw limiet zit.
Dit geld voor alle operatoren.
Dat is mijn mening
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer
Provider

Dat klopt, maar als ze het doortrekken, trekken ze het door naar ALLE klanten, wel zo netjes van Base.
En je krijgt waarvoor je betaalt, er is een mogelijkheid om een andere limiet te kopen, iets wat in de telenetvergelijking niet echt opging als ik me niet vergis.

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
wied
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer
Provider

krisken schreef:
Speciaal voor deze lancering is het 4G-compatibele toestel Blade Apex van ZTE te koop voor 179 euro. Dit toestel aan de laagste prijs in België is beschikbaar in alle BASE Shops en ALLO telecom winkels en via base.be. Daarmee is het de goedkoopste 4G-smartphone die momenteel te koop is.

Qua 4G enkel geschikt voor LTE FDD 1800 band!? Niet echt toekomstgericht dus...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”