Nu heb ik gewoon een website met frames, buttons,.....

ROFLOLThe_Borg schreef:Geocities page builder, succes gegarandeerd!
inter schreef:had je zoals vroeger reeds gezegd ZELF eens wat moeite gedaan en gezocht bv op google dan kreeg je dit bv :
http://www.google.be/search?q=website+m ... %3Dlang_nl
is °MaRtO°° zijn motto liever lui dan moe?
maar niet om om de haverklap jou simplistische vragen op te lossen°MaRtO°° schreef:inter schreef:had je zoals vroeger reeds gezegd ZELF eens wat moeite gedaan en gezocht bv op google dan kreeg je dit bv :
is °MaRtO°° zijn motto liever lui dan moe?![]()
![]()
![]()
:funny::funny:
Ik weet wel hoe je een site moet maken maar ik heb nog nooit
met stylesheets(css) gewerkt.
(Een forum dient toch om problemen op te lossen.)
Allez, iemand moet toch een beetje tegengas geven hé (en als je iets simplistisch vindt, dan kun je de thread nog altijd negeren...)Debruineogenboy schreef:P.S.: Je weet helemaal hoe je een site moet maken, maar je hebt geen idee van CSS, en ik die dacht dat CSS tot het onderdeel sites maken behoorde
Debruineogenboy schreef:Uhu, kdelete regelmatig men posts omda ik ze slecht vind.
En ik weet ook dat het perfect gaat zonder, maar Marto is toch zo verdomd slim dat hij toch wel alles weet van websites maken
Ja, kweet de zandbak is leuk éaikon schreef:maar niet om om de haverklap jou simplistische vragen op te lossen°MaRtO°° schreef:inter schreef:had je zoals vroeger reeds gezegd ZELF eens wat moeite gedaan en gezocht bv op google dan kreeg je dit bv :
is °MaRtO°° zijn motto liever lui dan moe?![]()
![]()
![]()
:funny::funny:
Ik weet wel hoe je een site moet maken maar ik heb nog nooit
met stylesheets(css) gewerkt.
(Een forum dient toch om problemen op te lossen.)![]()
Het valt me op (en ik ben heus niet de enigste) dat je zelf NOOIT zoekwerk verricht. Hef je luie kont eens op (hoeft zelfs niet eens) en verricht wat zoekwerk. Is zelfs dat je teveel, dan kan je beter terug in de zandbak gaan spelen
[OffTopic]Mr.Cide schreef:Everytime you masturbate, you kill a little kid, think about it the next time
Als je met tabellen of divs werkt word de eerste keer dat je de pagina laad het menu en / of menu in de browser cache gestoken ? Je gaat geen snelheidsverschil merken hoor ... frames worden nog vaak gebruikt, maar zijn outdated en niet xhtml strict valid !NuKeM schreef:Persoonlijk vind ik dat frames nog altijd hun charmes hebben.
Als er geen php of iets anders ter beschikking is kan op deze manier toch een deftige site gemaakt worden en moet ook niet steeds de hele pagina bij elke klik geladen worden (hoofdding en menu kunnen bv. blijven staan).
Bedoel je gewoon de grote afbeelding in kleine afbeeldingen splitsen zodat het sneller laadt?meon schreef:...grafische layout. Wel. Maak die (in Photoshop bvb). Dan hak je dat in stukjes met ImageReady en exporteert ge dat als html.
Nee.stephan schreef:Bedoel je gewoon de grote afbeelding in kleine afbeeldingen splitsen zodat het sneller laadt?meon schreef:...grafische layout. Wel. Maak die (in Photoshop bvb). Dan hak je dat in stukjes met ImageReady en exporteert ge dat als html.
ciao
waarom divs ipv tabellen:meon schreef:Euh? Nee.
Tabels is the key. En in uw layout voorzien dat ge een 'stretchable' gedeelte hebt.
* meon gruwelt van client-side scripting
Omdat de eerste de beste script kiddie de grootste nonsens in je database kan duwen (en zelfs je programma's kan laten crashen) ! Nu kan dat voor bepaalde websites geen probleem zijn, maar voor andere is dit catastrofaal.PowerSoft schreef:waarom server side gebruiken als bepaalde dingen veel beter met client side scripting op te lossen zijn
heb ook niet gezegd dat server side scripting slecht is her2504 schreef:Omdat de eerste de beste script kiddie de grootste nonsens in je database kan duwen (en zelfs je programma's kan laten crashen) ! Nu kan dat voor bepaalde websites geen probleem zijn, maar voor andere is dit catastrofaal.PowerSoft schreef:waarom server side gebruiken als bepaalde dingen veel beter met client side scripting op te lossen zijn
Een combinatie van beide is het mooiste, zij het dat de user interface van beide valideringsmethoden meestal anders is, en dus de gebruiker ook enigsinds in de war brengt.
search & replace all?wel kut als je zo op 20 pagina's een kleurtje moet gaan wijzigen he
Code: Selecteer alles
<iframe src="pagina.html" width="200" height="400"></iframe>