Ik probeer mijn Dommel vaste lijn in te stellen op mijn Android gsm, het is mij grotendeels gelukt maar zit met 1 probleem.
Over wifi werkt sipdroid probleemloos, bellen/oproepen ontvangen gaat foutloos.
Wanneer ik verbonden ben via vpn en sipdroid activeer loopt deze traag, dusdanig dat deze van tijd gewoon een foutmelding geeft dat de app gestopt is.
Hij maakt ook totaal geen verbinding, dus je kunt niet bellen.
Heeft iemand een alternatieve app die gebruikt kan worden, ik csipsimple en mizudroid geprobeerd maar daarop kreeg ik het niet aan de praat.
Dommel telefoon instellen als voip op Android gsm
Dat zou geen probleem mogen geven, omdat ik via VPN verbind met mijn modem.
Zij zien nog steeds de Mac adres van mijn model die de data doorlust naar Dommel.
Ik vraag mij of ik moet werken aan de poort instellingen maar ik weet niet welke poorten ik moet configureren, iemand een idee?
Als er anderen zijn die willen weten hoe ik dit gedaan heb wil ik wel delen hoe ik het gedaan heb maar deze staan al grotendeels op userbase.
[ Post made via mobile device ]
Zij zien nog steeds de Mac adres van mijn model die de data doorlust naar Dommel.
Ik vraag mij of ik moet werken aan de poort instellingen maar ik weet niet welke poorten ik moet configureren, iemand een idee?
Als er anderen zijn die willen weten hoe ik dit gedaan heb wil ik wel delen hoe ik het gedaan heb maar deze staan al grotendeels op userbase.
[ Post made via mobile device ]