Ofwel scheelt er wat ofwel is het geweldig toeval, ik verplaats deze namiddag mijn scarlet box van de ene rack naar het andere en sindsdien geen DSL sync meer.
Het enige verschil is een kabelke van 1.5m en een patchpaneel dat er minder tussen staat, het zou beter moeten gaan...
Andere splitter heeft niet geholpen
Direct op de belgacom-intro aansluiten werkt ook niet
helpdesk van Scarlet kan ook niet meer doen dan een dossierke openen bij Belgacom en die komen dan maandag langs, da's de rest van het weekend ook geen TV dus
Tenzij het een algemeen probleem is en het straks opgelost is, maar dan zou ik vermoeden dat ze dat op de helpdesk wel gezegd zouden hebben...
J.
problemen scarlet ? omgeving aarschot
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
internet is opgelost, door een geweldig onvriendelijke technieker die allerlei redenen en verwijten zocht voor een probleem dat hij in de kast op straat opgelost heeft en dus niet aan de verplaatsing bij mij kan gelegen hebben. We're not amused at all.
TV is nog niet in orde.... maar 'daar had meneer niks mee te maken'...
J.
TV is nog niet in orde.... maar 'daar had meneer niks mee te maken'...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
één of andere onderaanneming.
Momenteel terug internet maar geen TV. Internet speed is wel gezakt naar 30Mbps.
Decoder krijgt geen IP, en geeft 'ERROR 2' op het TV scherm
Als ik hier zoek op error 2, dan ligt er een administratieve fout aan de basis...
Is er hier iemand die dat eventueel kan nakijken ?
J.
Momenteel terug internet maar geen TV. Internet speed is wel gezakt naar 30Mbps.
Decoder krijgt geen IP, en geeft 'ERROR 2' op het TV scherm
Als ik hier zoek op error 2, dan ligt er een administratieve fout aan de basis...
Is er hier iemand die dat eventueel kan nakijken ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Scarletbox op bridged zetten did the trick, maar het is precies zo onstabiel als de pest en het lijkt erop dat de scarletbox (sagem) te pas en te onpas reboot. De ene keer met behoud van settings, de andere keer zonder....
errug vervelend
We zullen zien wat ze morgen op de planningsdienst te vertellen hebben, *zucht*
J.
errug vervelend
We zullen zien wat ze morgen op de planningsdienst te vertellen hebben, *zucht*
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Als scarlet een bgc technieker stuurt ongeacht onderaanneming of niet, die moet gewoon zorgen dat zijn eigen testmodem of uw scarlet modem syncro geeft en de rest is inderdaad geen van zijn zaken.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Berichten: 5339
- Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Daar kan ik inkomen maar gelijk wie die naar een klant gestuurd wordt mag vriendelijk en beleefd zijn en hoeft zeker geen vingerwijzing te uiten naar de klant als het probleem elders lag.
Ondertussen is de boel terug stabieler en heb ik weer wat bijgeleerd over mijn bbox...
Case closed.
J.
[ Post made via mobile device ]
Ondertussen is de boel terug stabieler en heb ik weer wat bijgeleerd over mijn bbox...
Case closed.
J.
[ Post made via mobile device ]