problemen scarlet ? omgeving aarschot

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Ofwel scheelt er wat ofwel is het geweldig toeval, ik verplaats deze namiddag mijn scarlet box van de ene rack naar het andere en sindsdien geen DSL sync meer.

Het enige verschil is een kabelke van 1.5m en een patchpaneel dat er minder tussen staat, het zou beter moeten gaan...

Andere splitter heeft niet geholpen
Direct op de belgacom-intro aansluiten werkt ook niet
helpdesk van Scarlet kan ook niet meer doen dan een dossierke openen bij Belgacom en die komen dan maandag langs, da's de rest van het weekend ook geen TV dus :bang:

Tenzij het een algemeen probleem is en het straks opgelost is, maar dan zou ik vermoeden dat ze dat op de helpdesk wel gezegd zouden hebben...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

internet is opgelost, door een geweldig onvriendelijke technieker die allerlei redenen en verwijten zocht voor een probleem dat hij in de kast op straat opgelost heeft en dus niet aan de verplaatsing bij mij kan gelegen hebben. We're not amused at all.

TV is nog niet in orde.... maar 'daar had meneer niks mee te maken'...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Belgacom technieker dan?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

één of andere onderaanneming.

Momenteel terug internet maar geen TV. Internet speed is wel gezakt naar 30Mbps.


Decoder krijgt geen IP, en geeft 'ERROR 2' op het TV scherm


Als ik hier zoek op error 2, dan ligt er een administratieve fout aan de basis...

Is er hier iemand die dat eventueel kan nakijken ?

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Scarletbox op bridged zetten did the trick, maar het is precies zo onstabiel als de pest en het lijkt erop dat de scarletbox (sagem) te pas en te onpas reboot. De ene keer met behoud van settings, de andere keer zonder....

errug vervelend


We zullen zien wat ze morgen op de planningsdienst te vertellen hebben, *zucht*

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
zmic
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 nov 2007, 14:48
Locatie: Diest

Als scarlet een bgc technieker stuurt ongeacht onderaanneming of niet, die moet gewoon zorgen dat zijn eigen testmodem of uw scarlet modem syncro geeft en de rest is inderdaad geen van zijn zaken.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Daar kan ik inkomen maar gelijk wie die naar een klant gestuurd wordt mag vriendelijk en beleefd zijn en hoeft zeker geen vingerwijzing te uiten naar de klant als het probleem elders lag.
Ondertussen is de boel terug stabieler en heb ik weer wat bijgeleerd over mijn bbox...
Case closed.
J.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”