Nieuw toestel
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
Ok,
dus het is zo stilaan de periode dat -na het vernieuwen van de woonkamer- die tv van 32 inch toch een beetje zielig oogt op de nieuwe kast.
(veel meer ruimte vrij doordat een hoge, lange kast met een klein "plaatsje" voor de tv vervangen is door een wandkast)
daarbovenop verbruikt dat ding ook immens veel, in vergelijking met de hedendaagse tv's (zit rond de 150kwh/j en de nieuwe zijn rond de 70...)
na even rondkijken kwam ik terecht op de "proline L3930 FHD" bij vandenborre: 39 inch voor 339 euro.
gezien tv's kopen niet mijn dagelijkse zaak is (almaargoed), wou ik even volgende zaken vragen:
- proline, is dat nog steeds een "goed" merk (meen me te herinneren dat ze ook al lang meegaan en best goede kwaliteit leverden in het verleden?)
- is er iemand die een (betrouwbare, dankuwel) (web)winkel kent waar er eventueel nog goedkopere 39" tv's te vinden zijn?
heb reeds coolblue, centralpoint, pixmania, bol, ... en zoals vandeborre ook altijd blijft beweren: goedkoper vind je blijkbaar niet.
dus het is zo stilaan de periode dat -na het vernieuwen van de woonkamer- die tv van 32 inch toch een beetje zielig oogt op de nieuwe kast.
(veel meer ruimte vrij doordat een hoge, lange kast met een klein "plaatsje" voor de tv vervangen is door een wandkast)
daarbovenop verbruikt dat ding ook immens veel, in vergelijking met de hedendaagse tv's (zit rond de 150kwh/j en de nieuwe zijn rond de 70...)
na even rondkijken kwam ik terecht op de "proline L3930 FHD" bij vandenborre: 39 inch voor 339 euro.
gezien tv's kopen niet mijn dagelijkse zaak is (almaargoed), wou ik even volgende zaken vragen:
- proline, is dat nog steeds een "goed" merk (meen me te herinneren dat ze ook al lang meegaan en best goede kwaliteit leverden in het verleden?)
- is er iemand die een (betrouwbare, dankuwel) (web)winkel kent waar er eventueel nog goedkopere 39" tv's te vinden zijn?
heb reeds coolblue, centralpoint, pixmania, bol, ... en zoals vandeborre ook altijd blijft beweren: goedkoper vind je blijkbaar niet.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
- Contacteer:
Zelf niet zo' n goede ervaringen met Proline, maarja, misschien gewoon pech gehad 
50Hz en geen DLNA... Zelf zou ik dus uitkijken naar een ander model, maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Als er zen Carrefour met electroafdeling in je buurt is, spring even binnen. Zeker met eindejaar is daar enorm veel keuze, en misschien zit er wel een leuke promotie tussen voor jou
[
Post made via mobile device ]

50Hz en geen DLNA... Zelf zou ik dus uitkijken naar een ander model, maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze.
Als er zen Carrefour met electroafdeling in je buurt is, spring even binnen. Zeker met eindejaar is daar enorm veel keuze, en misschien zit er wel een leuke promotie tussen voor jou

[

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ik blijf nog steeds fan van de traditionele merken als Philips en Panasonic. Misschien iets duurder maar voor mij persoonlijk overtreffen de instapmodellen zeker de goedkopere merken. Ik heb hier een 32" Philips staan uit 2009 van iets rond de 500 euro (1080p Full HD).
Maar het blijft zoals gezegd persoonlijke smaak. Ik raad steeds aan om, net zoals bij computermonitors, in een grote winkel binnen te gaan om de schermen naast elkaar te kunnen zien en er zo de beste uit te kiezen op basis van rechtstreekse vergelijking.
Maar het blijft zoals gezegd persoonlijke smaak. Ik raad steeds aan om, net zoals bij computermonitors, in een grote winkel binnen te gaan om de schermen naast elkaar te kunnen zien en er zo de beste uit te kiezen op basis van rechtstreekse vergelijking.
- Splitter
- Elite Poster
de 50hz stel ik me ook vragen bij, maar die "geen DLNA" maakt niet echt uit, gezien ik er toch een rpi aanhang met plex2Flip schreef: 50Hz en geen DLNA... Zelf zou ik dus uitkijken naar een ander model, maar dit is natuurlijk een persoonlijke keuze.

rpr: mijn voorkeur gaat eigenlijk zelfs uit naar samsung, zijn tot nu toe telkens goede toestellen gebleken hier, maar goed,
prijs doet het hem soms ook wel dezer dagen, en samsung is nog steeds een stukje duurder dan die proline (mss terecht?)
als er toestellen zijn die "native" xbmc (en nog liever plex) kunnen draaien, zou ik het ook graag horen, gezien dat zowiezo een vaak gebruikte functie zal worden
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Waar is de tijd naar toe dat Philips nog goede TV's maakte... sinds het verlichte kleurdozen moet ik er niets meer van weten.butskristof schreef:Ik blijf nog steeds fan van de traditionele merken als Philips en Panasonic.
Ben nog altijd een fan van een Panasonic plasma... maar ze zijn stilaan aan het verdwijnen... misschien toch maar een Samsung F8000 overwegen

- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Daarstraks een philips moeten instellen en ik ergerde mij dood aan dat ding...
Smart werkte traag en schokkerig
Menu was schokkerig
Bouwkwaliteit vond ik ook wel minder
En diene ambilight vond ik niet zo sterk als een duurdere variant.
42" voor 899€ was de prijs.
LG, Panasonic, Samsung, Sharp, Sony zijn zowaar de merken die ik aanraad. En ook in de volgorde die hier geplaatst staan. Al komen de solden eraan... (enkele weken)
Smart werkte traag en schokkerig
Menu was schokkerig
Bouwkwaliteit vond ik ook wel minder
En diene ambilight vond ik niet zo sterk als een duurdere variant.
42" voor 899€ was de prijs.
LG, Panasonic, Samsung, Sharp, Sony zijn zowaar de merken die ik aanraad. En ook in de volgorde die hier geplaatst staan. Al komen de solden eraan... (enkele weken)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
ik heb thuis een samsung led tv (D7000, jaar of 2, 3 oud denk ik) staan, en daar kan je alleszins een plex app op installeren vanuit de samsung app store.
Maar ben niet zo'n fan van plex en gebruik momenteel een laptop met xbmc in afwachting van een zotac of iets anders.
Maar ben niet zo'n fan van plex en gebruik momenteel een laptop met xbmc in afwachting van een zotac of iets anders.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
- Bedankt: 82 keer
Er zijn al behoorlijke koopjes te doen. 1 min gezocht:
-Samsung UE-40F5000 (enkel vandaag aan 379€) http://www.bobshop.be/be/beeld-en-gelui ... #kenmerken dit blijkt echt wel goedkoop: http://tweakers.net/pricewatch/353303/s ... zwart.html
-SONY KDL40R470B aan 369€ http://www.vandenborre.be/televisie-van ... kdl40r470b en ook dit blijkt echt wel goedkoop http://tweakers.net/pricewatch/333530/s ... zwart.html (A variant ipv B maar ik zie geen verschil)
Beiden met gratis levering. Ik zie niet in waarom je voor proline zou gaan als een samsung of sony maar 30-40€ duurder zijn
Ik probeer niet speciaal reclame te maken voor deze specifieke winkels of tv-fabrikanten. Ik wou enkel aanduiden dat je niet voor een B-merk als proline hoeft te gaan voor de prijs.
-Samsung UE-40F5000 (enkel vandaag aan 379€) http://www.bobshop.be/be/beeld-en-gelui ... #kenmerken dit blijkt echt wel goedkoop: http://tweakers.net/pricewatch/353303/s ... zwart.html
-SONY KDL40R470B aan 369€ http://www.vandenborre.be/televisie-van ... kdl40r470b en ook dit blijkt echt wel goedkoop http://tweakers.net/pricewatch/333530/s ... zwart.html (A variant ipv B maar ik zie geen verschil)
Beiden met gratis levering. Ik zie niet in waarom je voor proline zou gaan als een samsung of sony maar 30-40€ duurder zijn

- Splitter
- Elite Poster
sky: waarom, als ik vragen mag, ben je geen fan van plex?
lirec: "behoorlijk" koopjes? mwoah, de sony staat al een tijdje aan die prijs bij vdb
en de F5000... sja, dan kan ik beter 20 euro bovenop die prijs doen voor de UE40EH5300 zodat het gelijk een smart tv is dat ik koop.
en dan zitten we dus weer in dat "beter 20 euro meer, maar als ik dan nog 20 euro daarbij doen dan..." verhaal natuurlijk.
lirec: "behoorlijk" koopjes? mwoah, de sony staat al een tijdje aan die prijs bij vdb

en de F5000... sja, dan kan ik beter 20 euro bovenop die prijs doen voor de UE40EH5300 zodat het gelijk een smart tv is dat ik koop.
en dan zitten we dus weer in dat "beter 20 euro meer, maar als ik dan nog 20 euro daarbij doen dan..." verhaal natuurlijk.
- Splitter
- Elite Poster
na veel rondkijken denk ik dat ik 100 euro meer uitgeef dan ik voor die proline zou doen,
en de UE40F5500 van samsung ga aanschaffen.
natuurlijk nog even een weekje wachten om te kijken wat de promoties doen, maar lijkt me een goed toestel:
40", ingebouwde wifi, smart tv, plex app beschikbaar, dus alles wat ik wil
enige wat ik me afvraag; bij bobshop is er 10 euro verschil (de .be versie kost 10 euro meer, dus 449) - maar je kan evenzeer via de nederlandse site bestellen,
vermoed ik dan?
bij redcoon is het verschil .be / .nl nog erger...
heb ook "plattetvdiscounter.nl" gevonden, maar heb ik zelf nog nooit van gehoord, dus geen idee of dat een betrouwbare site is?
en de UE40F5500 van samsung ga aanschaffen.
natuurlijk nog even een weekje wachten om te kijken wat de promoties doen, maar lijkt me een goed toestel:
40", ingebouwde wifi, smart tv, plex app beschikbaar, dus alles wat ik wil

enige wat ik me afvraag; bij bobshop is er 10 euro verschil (de .be versie kost 10 euro meer, dus 449) - maar je kan evenzeer via de nederlandse site bestellen,
vermoed ik dan?
bij redcoon is het verschil .be / .nl nog erger...
heb ook "plattetvdiscounter.nl" gevonden, maar heb ik zelf nog nooit van gehoord, dus geen idee of dat een betrouwbare site is?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Een van de minder bekende voordelen van Philips, is dat standaard de tv niet stopt met geluid te maken uit zijn standaard boxen wanneer je een hoofdtelefoon insteekt, en dat de volume van de hoofdtelefoon en van de tv apart zijn (standaard bedien je het tv volume, dus kan je een vol knop op je hoofdtelefoon zetten).
Ik woon in een appt en het is vrij leuk om laat op de avond een film te bekijken met hoofdtelefoon op verstaanbaar volume, en de tv stiller (achtergrondniveau) maar niet volledig uit, zodat je niet uit de film gesleurd wordt als je de hoofdtelefoon effe afzet.
Nuja, tis een detail maar wel leuk.
[
Ik woon in een appt en het is vrij leuk om laat op de avond een film te bekijken met hoofdtelefoon op verstaanbaar volume, en de tv stiller (achtergrondniveau) maar niet volledig uit, zodat je niet uit de film gesleurd wordt als je de hoofdtelefoon effe afzet.
Nuja, tis een detail maar wel leuk.
[

-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je kan hem vinden op de Tweakers Pricewatch... en hij heeft het Thuiswinkel waarborg label... geen probleem normaal dus.Splitter schreef:heb ook "plattetvdiscounter.nl" gevonden, maar heb ik zelf nog nooit van gehoord, dus geen idee of dat een betrouwbare site is?
Nadeel van de vele goedkope Nederlandse shops is dat ze een eindje in Nederland liggen... en ik geen fan ben van een TV te laten opsturen.
-
- Elite Poster
Ik had toen (2 jaar geleden) pas juist xbmc op mijn pc staan, ik kende het daarvoor nog niet en van plex al helemaal niet.Splitter schreef:sky: waarom, als ik vragen mag, ben je geen fan van plex?
Ik vond xbmc een zeer goed, snel en configureerbaar systeem.
Later toen ik mijn nas van synology had heb ik gezien dat er zowel een plex server app voor nas was en plex app voor de tv, en heb dat dan ook geprobeerd.
De eerste versie van plex was trouwens toen niet geschikt voor mijn nas, een tijd later opnieuw geprobeerd.
De eerste ervaring met plex liep dus niet van een leien dak. Misschien dat ik daardoor een beetje kritischer was.
Ik vond het een stuk trager werken dan op mijn pc of laptop, wat natuurlijk een beetje logisch is, een tv is geen laptop.
Maar het indexeren van de films, ophalen inhoud, wallpapers, enz..; ging toen toch niet zo vlot als op xbmc, en hij vond maar van de helft van de films de inhoud en achtergrond, terwijl xbmc een stuk meer kon vinden. Ook het ophalen van de juiste ondertitels vond ik bij xbmc wel top, één klik en je krijgt alle ondertitels die insync zijn met je film.
Om nog een voorbeeld te geven, bij xbmc kon je een youtube plugin installeren, inloggen met je account en je kon via xbmc dan je video playlist afspelen op je tv.
Het zou goed kunnen dat plex dat ondertussen ook allemaal kan, maar toen niet alleszins.
Dan zou ik het eens opnieuw moeten testen.
Maar je hebt meer ervaring met plex, dus misschien dat dat ondertussen wel kan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Voor YouTube heb je geen XBMC nodig. De meeste, zo niet alle, Smart TVs hebben gewoon een aparte YouTube app, en die kan je dan inderdaad bedienen met de YouTube app op je smartphone en tablet (waarom ze het nu nog altijd niet supporteren via de YouTube site op bvb je laptop blijft me een raadsel).
Ik las hierboven al commentaar over Philips en traag. Ik kan dit beamen. Mijn vader heeft ook een recente Philips en wou daar eens het koppelen van de YouTube app op mijn Android telefoon met de YouTube op zijn Philips TV demonstreren. Man, wat is die TV ongelooflijk traag. Ook stukken trager dan de DLNA Sony BluRay-speler die ik hier thuis heb en waar ik o.a. ook YouTube op staan heb.
Ik las hierboven al commentaar over Philips en traag. Ik kan dit beamen. Mijn vader heeft ook een recente Philips en wou daar eens het koppelen van de YouTube app op mijn Android telefoon met de YouTube op zijn Philips TV demonstreren. Man, wat is die TV ongelooflijk traag. Ook stukken trager dan de DLNA Sony BluRay-speler die ik hier thuis heb en waar ik o.a. ook YouTube op staan heb.
-
- Elite Poster
Voor youtube heb je inderdaad geen xbmc nodig (heb youtube app ook op tv saan), maar het ik vind het wel handiger dat je alles kan bedienen met één toestel (bv xbmc) dan alle apps verspreid over verschillende toestellen.
tussen haakjes, het voordeel van plex is dan natuurlijk weer dat je geen extra toestel nodig hebt, maar als app op je nas kan installeren.
Misschien toch nog eens opvissen als er een nieuwe versie uitkomt.
tussen haakjes, het voordeel van plex is dan natuurlijk weer dat je geen extra toestel nodig hebt, maar als app op je nas kan installeren.
Misschien toch nog eens opvissen als er een nieuwe versie uitkomt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 99 keer
Ik gebruik zowel XBMC als Plex, en alhoewel XBMC veel meer naar uw hand te zetten is, heeft Plex het grote voordeel dat het een gecentraliseerd systeem is: uw clients kunnen "lichter" zijn, je hoeft slechts één keer alles in te stellen, en als je wisselt tussen devices weet hij gewoon nog waar je gebleven bent.
- Splitter
- Elite Poster
ik zou je aanraden nog een keer naar plex te kijken dansky schreef: Het zou goed kunnen dat plex dat ondertussen ook allemaal kan, maar toen niet alleszins.
Dan zou ik het eens opnieuw moeten testen.
Maar je hebt meer ervaring met plex, dus misschien dat dat ondertussen wel kan.

ze zijn ondertussen afgestapt van het "volledig eigen systeem" (PMC) en overgestapt op PHT, dat een fork is van xbmc.
er zijn webclients (plex/web), native android en ios apps, en apps voor verschillende smart tv's en devices (google tv, apple tv, roku)
hierboven is al aangehaald: je hebt maar 1 plaats nodig om al je media neer te droppen (de nas dus) en dan kan je van elke client aan je data,
en hij onthoudt inderdaad waar je gebleven bent, ongeacht de device dat je gebruikt.
user management zorgt ervoor dat je verschillende profielen kan hebben, en dus niet dat je bv ineens de film die je vrouw of kinderen gekeken hebben, in jouw lijst ziet - of dat series die jullie allemaal volgen, niet ineens als bekeken verschijnen als 1 iemand ze gekeken heeft en de rest niet.
het mooiste vind ik met plex dat je een vrij uniforme beleving kan verwezenlijken over de hele lijn, zodat je eigenlijk, ongeacht wat je gebruikt (ipad, android, smart tv, webbrowser) zowat dezelfde ervaring kan genieten.
-
- Elite Poster
Moet plex daarvoor ook op de nas staan, of kan je makkelijkheidshalve gewoon een klein systeempje voorzien, dat dan via smb ofzo de schijven met data accessed?
[
[

-
- Elite Poster
Je kan de xbmc database ook gecentraliseerd oplsaan op bv een nas, maar niet out of the box.Edward Valckx schreef:Ik gebruik zowel XBMC als Plex, en alhoewel XBMC veel meer naar uw hand te zetten is, heeft Plex het grote voordeel dat het een gecentraliseerd systeem is: uw clients kunnen "lichter" zijn, je hoeft slechts één keer alles in te stellen, en als je wisselt tussen devices weet hij gewoon nog waar je gebleven bent.
zie bv http://www.robvanhamersveld.nl/2013/02/ ... other-nas/
Maar daar had plex inderdaad een voordeel.
Zal het onder de kerstvakentie eens opnieuw bekijken.Splitter schreef:ik zou je aanraden nog een keer naar plex te kijken dan
zie plex media server, is beschikbaar voor windows, os x, linux, nas, freebsd http://www.plexapp.com/connected/ITnetadmin schreef:Moet plex daarvoor ook op de nas staan, of kan je makkelijkheidshalve gewoon een klein systeempje voorzien, dat dan via smb ofzo de schijven met data accessed?
[Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
En is in dat geval plex of xbmc de betere keuze?
Toegegeven, ik ben een old fashioned ITer die liever heeft dat software zijn poten van mijn data houdt.
Dus ik prefereer een systeem dat mss mijn data wel indexed, maar niet te veel verplaatst of aanpast.
[
Toegegeven, ik ben een old fashioned ITer die liever heeft dat software zijn poten van mijn data houdt.
Dus ik prefereer een systeem dat mss mijn data wel indexed, maar niet te veel verplaatst of aanpast.
[

- Splitter
- Elite Poster
dat gevoel ken ik, daarom ook dat ik geen prefab-nas wil
(met al hun "phone home" functies om "eenvoudig bij je data te kunnen", blergh)
ik heb openmediavault draaien, perfect aanpasbaar.
dat is dan wel mijn nas en daar heb ik plex media server bij opgesmeten (de server-side van plex).
maar je kan die dus evengoed op een volledig apart bakje gooien en dan zeggen waar hij moet zoeken achter je data,
al zal dat natuurlijk vertragingen kunnen veroorzaken.
xbmc is meestal gebruikt in een per-toestel basis, terwijl plex volledig gericht is op server/client manier van werken:
zet de plex media server bij op je nas (of een apart toestel, how you want it), en op elk toestel dat je wil verbinden met die data,
gooi je de plex client op.
gaat hij gelijk de server zoeken, en al de data beschikbaar via de server, is ook ineens beschikbaar op de client.
zoals ik al zei is het mooiste dat je een uniforme ervaring krijgt over al de toestellen heen, en je dus evengoed een halve film op je tv kan kijken,
om vervolgens de 2de helft op je ipad of android telefoon te kijken.

ik heb openmediavault draaien, perfect aanpasbaar.
dat is dan wel mijn nas en daar heb ik plex media server bij opgesmeten (de server-side van plex).
maar je kan die dus evengoed op een volledig apart bakje gooien en dan zeggen waar hij moet zoeken achter je data,
al zal dat natuurlijk vertragingen kunnen veroorzaken.
xbmc is meestal gebruikt in een per-toestel basis, terwijl plex volledig gericht is op server/client manier van werken:
zet de plex media server bij op je nas (of een apart toestel, how you want it), en op elk toestel dat je wil verbinden met die data,
gooi je de plex client op.
gaat hij gelijk de server zoeken, en al de data beschikbaar via de server, is ook ineens beschikbaar op de client.
zoals ik al zei is het mooiste dat je een uniforme ervaring krijgt over al de toestellen heen, en je dus evengoed een halve film op je tv kan kijken,
om vervolgens de 2de helft op je ipad of android telefoon te kijken.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ik heb de indruk dat we ver off-topic aan het gaan zijn.
De oorspronkelijke topic ging over de aankoop van een low-budget 39-inch TV.
Dit gaat hier alleen over media servers

VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Splitter
- Elite Poster
het is idd een beetje afgeweken van het originele topic, maar als TS vind ik het niet zo erg.
uiteindelijk kom je toch tot de conclusie dat de low-budget minder-gekende merken niet zo een goede keus zijn,
en dan kom je onvermijdelijk uit in de buurt van smart tv's.
en plex kan draaien op een smart tv... dus zijn we érgens nog wel in een gerelateerde richting bezig
maar als iemand toevallig op goede koopjes stuit voor een smart tv, ik zou het apprecieren dat hier dan te zien!
uiteindelijk kom je toch tot de conclusie dat de low-budget minder-gekende merken niet zo een goede keus zijn,
en dan kom je onvermijdelijk uit in de buurt van smart tv's.
en plex kan draaien op een smart tv... dus zijn we érgens nog wel in een gerelateerde richting bezig

maar als iemand toevallig op goede koopjes stuit voor een smart tv, ik zou het apprecieren dat hier dan te zien!
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Die mediacenters/servers hangen toch ook eventueel aan die TVphilippe_d schreef:Ik heb de indruk dat we ver off-topic aan het gaan zijn.

PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 30 keer
Ik ben ook aan het uitkijken naar een 40" van Samsung en zou graag een DVB-T2 tuner aan boord hebben. De UE40EH5300, die hier al vermeld werd, blijkt echter geen WiFi aan boord te hebben (Enkel optioneel met dongle). Blijkbaar heeft enkel de UE40F6400 DVB-T2 & WiFi aan boord, maar dan kom je al 300 EUR duurder uit 

-
- Plus Member
Volgens mij heeft ie enkel DVB-T, geen DVB-T2 oftwel DVB-T HD. Als ik me niet vergis.Splitter schreef:bekijk de UE40F5500 dan een keer?
Misschien wil ik teveel en zo goedkoop mogelijk

-
- Plus Member
Ik heb vorige week de Samsung UE40EH5300 aangeschaft. Onklopbare prijs van 354 EUR (Nederland). De ontbrekende WiFi heb ik (tijdelijk) opgelost met een oude fritzbox 7240 als WLAN repeater naast de TV te zetten en per netwerkkabel met de TV te verbinden.
- Splitter
- Elite Poster
waar heb je hem dan gehaald?
als je natuurlijk 3u ver nederland ervoor moet inrijden, is het prijsverschil ook al niet meer zo hoog...
maar als het vlak tegen de grens is, dan zou het nog wel interessant kunnen zijn idd.
als je natuurlijk 3u ver nederland ervoor moet inrijden, is het prijsverschil ook al niet meer zo hoog...
maar als het vlak tegen de grens is, dan zou het nog wel interessant kunnen zijn idd.
-
- Plus Member
Stond in de promotiefolder van Klein.nl aan 374 EUR en je kreeg nog een extra kassakorting van 20 EUR. Was dus tijdelijk, maar de folderprijs stond niet op de vergelijkingssites, dus ogen open houden en af en toe folders inkijken...
De winkel in Eindhoven is 120 km voor mij (heen-terug) en bijna altijd snelweg, dus niet echt een drama. Een fysieke winkel geeft me wel een goed gevoel moest ik ooit een beroep moeten doen op garantie.
Erg tevreden met het toestel. 't is wel mijn eerste flatscreen, dus niet echt een ervaringsdeskundige
De winkel in Eindhoven is 120 km voor mij (heen-terug) en bijna altijd snelweg, dus niet echt een drama. Een fysieke winkel geeft me wel een goed gevoel moest ik ooit een beroep moeten doen op garantie.
Erg tevreden met het toestel. 't is wel mijn eerste flatscreen, dus niet echt een ervaringsdeskundige