Nieuwe adsl verbinding sinds gisteren

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
svb-guest

Ik las de laatste weken niet veel goeds over ADSL2Fit, toch besloot ik de proef op de som te nemen en heb sinds gisteren mijn ADSL verbinding! Ik moet zeggen, die werkt perfect, alle momenten van de dag. Ik haal niet zoals mijn telenet verbinding (niet op smallband) een 700 KB/s, maar ik haal hier met momenten toch 350 KB/s. Hier heb ik het dan niet over een verbinding, maar verschillende downloads bij elkaar opgeteld ... Ook ben ik Zeer tevreden over de uploadsnelheid! De upstream was trouwens de hoofdreden waarom ik ADSL2Fit wilde proberen. En ik zal hier ook blijven, over enkele dagen ligt mijn smallband-telenet-connectie buiten ...

Ik heb ook enkele momenten gehad dat ik slechts aan 20 KB/s raakte, maar de fout ligt volgens mij Niet bij Webvisie, maar zoals al dikwijls gezegd, bij Scarlet ... Zou er dan niet beter eventjes worden uitgehaald naar Scarlet ipv alle fout bij Webvisie te leggen. Zij zijn diegenen die met al de last komen ... maar door wie!?

Ik moet zeggen, Ik ben (uiteraard maar 1 dag) meer tevreden met ADSL2Fit dan ik ooit geweest ben van Telenet!!! En al de zever over die 40 GB limiet ... Wetende dat je bij Telenet maar 10 GB hebt + nachtsurfen, zat ik er nog steeds niet mee in om over te schakelen!

Een tevreden ADSL2Fit klant

PS: Ik ben er wel van overtuigd dat Webvisie nog behoorlijk wat kan leren op administratief vlak ... Zo is de betalingstermijn van facturen 7 dagen, verstuurd op donderdag, ontvangen op dinsdagavond als de banken reeds gesloten zijn. Woensdag vertrekt vader op verlof, dus nog niet de mogelijkheid gehad om deze te betalen ... Ook zou het handig zijn een overschrijvingsformuliertje te ontvangen samen met de factuur!
Gast

Wacht maar af, je zal minder positief worden over een paar dagen.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Och, Dan zit je er voorlopig goed voor ... Met 350Kb/s zou ik ook ni klagen. Je zal dan maar eens voor MAANDEN op 20Kb/s moeten zitten ... misschien begrijp je dan wel eens de frustratie van sommige hier... (gelukkig heb ik telenet nog niet opgezegd, dus ik heb nog steeds een alternatief... ik hoop voor jou hetzelfde!)

Wij hebben al vele technische/snelheidsproblemen gehad... en de aanpak naar de klanten toe is ook al van de ergste soort die ik tegengekomen ben ... Wat ik tot op vandaag nog steeds NIET begrijp is dat Webvisie géén deftige uitleg heeft weten te geven. Die statement was maar vaag en hield wel beloftes in, maar eigenlijk komt het neer op inboeten + geen DEADLINE voor de problemen! Zelfs bij de facturen zat er nooit een officiële communicatie nr de klanten toe, terwijl VELE amper 20Kb/s voor maanden lang ...

't Is ongetwijfeld een mooie formule ... zonder twijfel ... ook met die 40GB, maar dan moeten ze het wel kunnen waarmaken. 'k Hou mijn duimen vast, maar als het in Juli niet beter is, vliegt adsl buiten!!!
Laatst gewijzigd door spacekiek op 19 mei 2004, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

beuh

na paar MAANDEN piep je wel anders
10-20kB/s continu ...uren nodig om iets simpel als een SP binnen te halen

1 dag is nauwelijks de moeite om te oordelen over ADSL2Fit ...waar gaan we naar toe :roll:
svb-guest

Ik probeer gewoon een beetje positief te denken he! Ik oordeel niet goed of slecht, I'm crossing my fingers!!

Hopelijk wordt het in ieder geval beter voor iedereen he, en anders hebben we pech he :)
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

svb-guest,

Waarom gebruik je dan nog steeds je Telenet verbinding om hier te posten ? En je hebt eigenlijk geluk. Toevallig is er vandaag een snelheids opflakkering geweest /aan de gang.

Maar her en der hoor ik al verschillende mensen zeggen dat het trager is. Bij mij gaat het nog steeds redelijk goed, ook al is het minder dan vanmorgen.

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
svb-guest

Moet nu effetjes de zaak van 'n vriend openhouden en dus op Telenet connectie :)

Ik las zonet een heleboel klachten over afsluiting en het 'verplichten' tot het ondertekenen van het 40 GB contract, eerlijk gezegd, dit zouden ze wel een beetje tactvoller kunnen aanpakken. Maar misschien is dit wel de meest effectieve manier (maar in ieder geval geen goede reclame)

Ook las ik ergens anders dat ze Geen nieuwe klanten meer aannemen op dit moment ... Ik ben echter maar net aangesloten. Ook een behoorlijk vriendelijke service van hun uit ... Misschien is het omdat ik nieuw ben! :? Hoping it will stay like this :)
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

tja.. zonder woorden:

http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 115 kbit/s or 14 kbyte/s
- Upload speed : 339 kbit/s or 42 kbyte/s
Wed May 19 2004 at 22:42:26 UTC+0200

have fun with your smallband connection :)
Bij andere isp's kan je ook ongelimiteerd surfen op smallband

Int begin was ik ook heel tevreden van a2f, maarja
Network Engineer @ WirelessBelgie
svb-guest

Ik heb momenteel nog steeds Telenet thuis, op smallband, en ik kan je verzekeren dat die trager is dan 14 KB/s ;-) Vooral de upload speed (waar het me behoorlijk om te doen is) is Nog trager dan de normale 16 KB/s en wordt dan teruggehaald naar een 2 KB/s ... :)

Maar langs de andere kant, true dat je op smallband unlimited kan down/uploaden :)
Gast

svb-guest schreef:maar zoals al dikwijls gezegd, bij Scarlet ... Zou er dan niet beter eventjes worden uitgehaald naar Scarlet ipv alle fout bij Webvisie te leggen.


Webvisie wil een internetconnectie aanbieden, als er problemen zijn moeten ZIJ dat oplossen en niet doorverwijzen naar Scarlett, waar ik geen zaken mee heb. Ze moeten het oplossen.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

jongens jongens en mss ook meisjes
stop eens met svb-guest af te breken.
Die jongen wil enkel een goede provider, fouten maken is menselijk, gelukkig kan je fouten oplossen.
Wetenschappelijk leef je als man 75jaar dus kan je nog genoeg veranderen van provider.
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Nu is het wel zo dat stress van je levensverwachting arrdig wat jaartjes kan pikken. En van hun huidige snelheden kan ik verwachten dat er hier en daar stress opduikt.

Maargoed, ik heb met die snelheden (van rond de 40KB) kunnen leven vanwege het ongelimiteerde maar nu ik ook meer en meer modemsnelheden begin te ervaren denk ik toch meer en meer aan het verlaten van A2F.
Bij versatel heb ik ook de huidige snelheden en dan single thread.
Nu zit ik single thread maar aan 5KB.
DeNB3rt

ik heb nogtans sinds vandaag ook goeje ervaringen, ik heb ook maanden op 20Kb en minder gezeten, nu weer op 300KB!!!
nice 8)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”