Microsoft zou Samsung een miljard dollar steun hebben geboden als het Koreaanse bedrijf weer Windows Phones zou gaan uitbrengen. Het is meer dan een jaar geleden dat de marktleider voor het laatst een toestel met Windows Phone voor de internationale markt heeft gepresenteerd.
Bron: http://tweakers.net/nieuws/93142/geruch ... maken.html
Gerucht: Microsoft biedt Samsung miljard om Windows Phone
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Zo wordt die boeten aan apple snel terugverdiend.
OT: Als dit waar is, en daar zou ik niet van vershieten, toont het maar hoe populair het WP platform is bij hardwarefabrikanten als MS ze al moet omkopen om toestellen te maken. Gecombineerd met eerder nieuws dat microsoft WP en RT gratis zou geven zonder licentiekosten zijn ze toch vrij radeloos.
Maar ik betwijfel dat Samsung nu terug in WP geinteresseerd gaat zijn als ze volop Tizen proberen te pushen.
OT: Als dit waar is, en daar zou ik niet van vershieten, toont het maar hoe populair het WP platform is bij hardwarefabrikanten als MS ze al moet omkopen om toestellen te maken. Gecombineerd met eerder nieuws dat microsoft WP en RT gratis zou geven zonder licentiekosten zijn ze toch vrij radeloos.
Maar ik betwijfel dat Samsung nu terug in WP geinteresseerd gaat zijn als ze volop Tizen proberen te pushen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Deel van't meubilair
Tja, Google is ook begonnen met zelf toestellen te maken.Trojan schreef:hoe populair het WP platform is bij hardwarefabrikanten als MS ze al moet omkopen om toestellen te maken.
Is Android ook niet gratis of moet een Samsung daar licentie kosten op betalen ?Trojan schreef:Gecombineerd met eerder nieuws dat microsoft WP en RT gratis zou geven zonder licentiekosten zijn ze toch vrij radeloos.
Je zou verbaast zijn hoeveel producten in de markt worden gezet onder hun prijs (en dat is de essentie van dit verhaal).
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Google heeft sinds het begin altijd een nexus toestel gehad dat als referentie en ontwikkelingsplatform moet dienen. Deze wordt trouwens gemaakt door een extre hardwareleverancier / partner.r2504 schreef:Tja, Google is ook begonnen met zelf toestellen te maken.Trojan schreef:hoe populair het WP platform is bij hardwarefabrikanten als MS ze al moet omkopen om toestellen te maken.
Android in se is volledig gratis en open-source. Maar samsung zal ofwel moeten betalen voor het gebruik van google producten zoals de app-store, of alleszinds voldoen aan een hoop voorwaarden om die te mogen bundelen met hun toestel. Maar ge kunt dan beter opzoeken waarom cyanogenmod deze niet op hun rom mogen zetten, ik weet niet of dat met geld te maken heeft of een andere drogreden.Is Android ook niet gratis of moet een Samsung daar licentie kosten op betalen ?Trojan schreef:Gecombineerd met eerder nieuws dat microsoft WP en RT gratis zou geven zonder licentiekosten zijn ze toch vrij radeloos.
Je zou verbaast zijn hoeveel producten in de markt worden gezet onder hun prijs (en dat is de essentie van dit verhaal).
Dat samsung (en htc en de rest) achter de rug van google licentiekosten betaald aan mirosoft voor zogezegde linux patenten is niet google zijn schuld. Google beweert dat android volledig vrij is van patenten.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 17 keer
sedert dat Windows overgestapt is naar die tegel interface gaat het achteruit met de verkoop , mijn laatste WM phone was the HTC HD2 , ben toen overgestapt naar Android vanwege die tegels en vermoed dat er velen zijn .
SamSung Galaxy S7 Edge
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
Base
Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 55 keer
De metro interface was net voor mij een reden om naar WP8 over te stappen (ervoor Android 4.2 en al wat langer geleden iOS). Wat ik het meeste mis zijn sommige apps, zoals een dropbox auto foto uploader, een LinkedIn app die er goed uit ziet, etc.ik000ike schreef:sedert dat Windows overgestapt is naar die tegel interface gaat het achteruit met de verkoop , mijn laatste WM phone was the HTC HD2 , ben toen overgestapt naar Android vanwege die tegels en vermoed dat er velen zijn .
-
- Deel van't meubilair
Misschien SkyDrive verwegen... deze heeft wel een auto upload. Trouwens ik vond dit artikel over Dropbox van 1.5 jaar geleden.Liber! schreef:zoals een dropbox auto foto uploader
Geen idee hoe ze er op andere platforms uitziet maar ik vind hem best ok.Liber! schreef:een LinkedIn app die er goed uit ziet, etc.
-
- Elite Poster
- Twitter: nathan_gs
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 55 keer
Helaas moet je nog altijd de applicatie manueel even starten. Waarschijnlijk bouw ik een van de maanden wel een tooltje dat de files uit Skydrive haalt en naar Dropbox of NAS copieerd:r2504 schreef:
Misschien SkyDrive verwegen... deze heeft wel een auto upload. Trouwens ik vond dit artikel over Dropbox van 1.5 jaar geleden.
Version 3.6 of Boxfiles brings this feature but we should point out that it's not entirely 100% automatic meaning you snap a shot and off it goes. Instead you do need to open the app for a few seconds as it will scan your camera directory on the phone and upload and new pics to your Dropbox account.
Een lichte achtergrond zou al een hele verbetering zijn!r2504 schreef: Geen idee hoe ze er op andere platforms uitziet maar ik vind hem best ok.