RPG van eigen bodem: Beyond Divinity

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Squirtle
Plus Member
Plus Member

Nog mensen hier die Beyond Divinity spelen?
Skill systeem is veranderd t.o.v. Divine Divinity (geavanceerder maar heel slecht gedocumenteerd) en er zijn aardig wat nieuwigheden.
Heb me gelijk een legale kopie bij aangeschaft van het origineel, voor een paar euro meer kan je een 'special edition bundle' kopen met beide :-)
Eindelijk een PC spel dat me vanachter mijn gamecube kan halen (dacht dat het niet ging lukken voor half life 2)

link: http://www.larian.com
canabeez
Plus Member
Plus Member

Interessant, zal ik is moeten bekijken :D

thx 4 the info :)
saxgod
Plus Member
Plus Member

kheb vorig jaar de US-Box van devine divinity gekregen van de lead-programmer (bij n lezing op school begon die met devine divinities te gooien, en ik had er eentje)

Niet echt veel gespeeld echter :( tijdgebrek nzo :(
Network Engineer @ WirelessBelgie
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Ik heb vorige week nog een lezing van de oprichter van Larian Studios (DD en BD) bijgewoond op school, hij bekent zelf dat het spel niet echt een high-end creatie is maar eerder een springplank naar Divine Divinity 2 en nog een project waar hij niets over mocht vrijgeven. Best interessant lezing over de toekomst van de gameindustrie, spijtig genoeg niet zo technisch :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Squirtle
Plus Member
Plus Member

cool :p

ik weet dat de graphics engine van DD voor het grof geschreven is door ne gast dat met mij aan de VUB afgestudeerd is (J. M.)

DD heeft een heel rijk verhaal en veel actie (diablo stijl) en beidt heel veel vrijheid in de spelwereld, heel verslavend spelletje, wel jammer dat er geen multiplayer bij is :|

en 't kan niet op want blijkbaar zijn ze nog bezig aan een DD2 ook :!:
saxgod
Plus Member
Plus Member

Ik was vorige week ook in Kortrijk maar kon er jammer genoeg niet bijzijn :( Zit momenteel ook niet meer op MCT (afgestudeerd)
Network Engineer @ WirelessBelgie
Plaats reactie

Terug naar “Games”