Blijkbaar lanceert Base als 2de operator in België Visual Voicemail.
http://forum.astel.be/showthread.php/21 ... ujourd-hui
[ Post made via mobile device ]
Base lanceert Visual Voicemail
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Een vriend van me met MV kreeg alleszins een melding... zelf heb ik al even mijn MV testsim niet meer gebruikt.
Ik heb zelf een BASE business account. Las op de andere website dat je je voicemail moet bellen en 7 moet drukken om Visual voicemail te activeren, maar als ik dat doe krijg ik gewoon "deze toets is niet in gebruik".
--
Ok, nog wat verder gezocht en het is misschien voor 2014.
--
Ok, nog wat verder gezocht en het is misschien voor 2014.
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 28 mei 2012, 01:31
- Twitter: frederikdevos
- Locatie: Kortenaken, VLB, België
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 11 keer
Net eens naar 1933 gebeld. Nog geen visual voicemail, maar ik werd wel gevraagd of ik mijn begroeting wou overzetten naar het 'nieuwe systeem' dat nodig is voor nieuwe functies die binnenkort gelanceerd zullen worden. Lijkt me toch niet meer ver af.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2006
- Lid geworden op: 21 aug 2006, 13:02
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 64 keer
Volgens een ander forum zou het Q1 2014 worden. Sommige mensen hebben dit echter al kunnen activeren omdat BASE tijdens hun test per ongeluk vergeten is dit af te schermen voor de gebruikers.
-
- Plus Member
- Berichten: 117
- Lid geworden op: 28 mei 2012, 01:31
- Twitter: frederikdevos
- Locatie: Kortenaken, VLB, België
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 11 keer
Wel relatief bizar dat ze dit zo vlakaf vragen aan hun klanten. Ik zie ook niet in waarom de overzetting bevestigd moet worden?
Want voor de gemiddelde BASE-klant lijkt me dit gewoon onnuttige tijdsverspilling waar ze toch niets van snappen.
Want voor de gemiddelde BASE-klant lijkt me dit gewoon onnuttige tijdsverspilling waar ze toch niets van snappen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
gisteren als MV gebruiker toch naar 1966 teruggebeld en kreeg idd een of andere melding of ik de "legacy voicemail" wou of niet... druk op 1 of op 2...
heb nergens de melding "visual" gehoord... ik dacht dat ze al een jaar geleden geswitched waren naar een ander voicemail systeem dat niet van Artilium afkomstig was (nog alleen het herlaad/status IVR is nog van Artilium)
heb nergens de melding "visual" gehoord... ik dacht dat ze al een jaar geleden geswitched waren naar een ander voicemail systeem dat niet van Artilium afkomstig was (nog alleen het herlaad/status IVR is nog van Artilium)
- ikhlaske
- Pro Member
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 15 dec 2010, 13:25
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 6 keer
Iemand al iets meer gehoord over visual voicemail?
Provider: Orange Fiber 1000/200
Modem/Router: Orange Nokia Fiber Modem + Unify USG
Switch: UniFi 24p + 8p POE 150W
Wifi: Unify AP AC LR + AP AC PRO
GSM: Proximus
Nas: Synology DS 219+ 16GB ram 512GB nvme ssd cache - Synology DS 219se
Backbone: (Plex)
Modem/Router: Orange Nokia Fiber Modem + Unify USG
Switch: UniFi 24p + 8p POE 150W
Wifi: Unify AP AC LR + AP AC PRO
GSM: Proximus
Nas: Synology DS 219+ 16GB ram 512GB nvme ssd cache - Synology DS 219se
Backbone: (Plex)
- Intel NUC - 16GB Ram
- Intel NUC - 4GB Ram
- Mac Mini - M1
- ikhlaske
- Pro Member
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 15 dec 2010, 13:25
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 6 keer
Werkt ook voor MV?
Provider: Orange Fiber 1000/200
Modem/Router: Orange Nokia Fiber Modem + Unify USG
Switch: UniFi 24p + 8p POE 150W
Wifi: Unify AP AC LR + AP AC PRO
GSM: Proximus
Nas: Synology DS 219+ 16GB ram 512GB nvme ssd cache - Synology DS 219se
Backbone: (Plex)
Modem/Router: Orange Nokia Fiber Modem + Unify USG
Switch: UniFi 24p + 8p POE 150W
Wifi: Unify AP AC LR + AP AC PRO
GSM: Proximus
Nas: Synology DS 219+ 16GB ram 512GB nvme ssd cache - Synology DS 219se
Backbone: (Plex)
- Intel NUC - 16GB Ram
- Intel NUC - 4GB Ram
- Mac Mini - M1
-
- Plus Member
- Berichten: 116
- Lid geworden op: 24 apr 2011, 23:16
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik krijg altijd een foutmelding tijdens het registreren (MV)
"Fout, er is een probleem bij je inschrijving. Gelieve 1999 te bellen"
"Fout, er is een probleem bij je inschrijving. Gelieve 1999 te bellen"
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
StinkyPanda schreef:Ik krijg altijd een foutmelding tijdens het registreren (MV)
"Fout, er is een probleem bij je inschrijving. Gelieve 1999 te bellen"
Ikke ook. Spijtig:( heb et op twitter eens gevraagd aan mv. Maar nog geen antwoord.
Moet wel zeggen, heb een paar weken aan een stuk een visual voicemail menu gehad op men iphone 4 (ander nummer) en plots was het weer weg...
[ Post made via mobile device ]
"ONEup -> 1000/40"
- Converted
- Pro Member
- Berichten: 313
- Lid geworden op: 11 aug 2006, 16:08
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 13 keer
Iemand van mv al eens gebeld of via fb gevraagd aan base of mv ook snel aan de beurt komt?
Van mv krijg ik net een tweet binnen dat ze voorlopig nog geen nieuws hebben!
De tweet: @ReleaseUrSelf We hopen het, voorlopig weten we het nog niet, maar we zijn hierover nog in gesprek met hun *BS
[ Post made via mobile device ]
Van mv krijg ik net een tweet binnen dat ze voorlopig nog geen nieuws hebben!
De tweet: @ReleaseUrSelf We hopen het, voorlopig weten we het nog niet, maar we zijn hierover nog in gesprek met hun *BS
[ Post made via mobile device ]
"ONEup -> 1000/40"
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Laat ons hopen dat ze op IOS inderdaad de ingebouwde functie benutten ipv een aparte app.lithion schreef:IOS heeft toch al visual voicemail aan boord? Waarom dan nog een speciale app ontwikkelen?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 1513
- Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
De ingebouwde functie kan enkel worden gebruikt indien er een carrier bundle aanwezig is met de instellingen voor visual voicemail. Deze kunnen immers niet manueel worden ingegeven. Nu dat Base Apple partner is geworden en een eigen carrier bundle heeft op de iPhone, zouden ze inderdaad gebruik kunnen maken van de ingebouwde functie. De voicemailberichten worden opgehaald via een IMAP-server als ik me niet vergis.tommekentom schreef:Laat ons hopen dat ze op IOS inderdaad de ingebouwde functie benutten ipv een aparte app.lithion schreef:IOS heeft toch al visual voicemail aan boord? Waarom dan nog een speciale app ontwikkelen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Windows Phone heeft VVM ook standaard ingebouwd, dus ik veronderstel dat men op alle phones dit wel zal ondersteunen zonder extra app. Mooie optie, ik heb nu en dan wel een paar voicemailberichten waar ik niet naar luister omdat het gewoon een onhandig systeem is (maar ik ben Proximus en deze implementeren dit niet denk ik).