Reply topic logged me uit ?

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Zoals je kan zien kan ik nieuwe topics plaatsen, op andere antwoorden... maar één specifiek topic... viewtopic.php?f=55&p=520063#p520063 logged me steeds uit als ik tracht te antwoorden :eek: Zelfs indien ik m'n user/paswoord ingeef en terug de tekst ingeef krijg ik wederom de vraag voor user/paswoord ?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Ik kon net "test" posten in het gelinkte topic.

Windows 7 Pro met Firefox 25.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Soms geen firewall die bepaalde elementen uit die topic blokkeert?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Misschien... maar dat zou me toch niet mogen uitloggen ?

Ik kan de betreffende pagina inclusief alle images trouwens zonder problemen bekijken.

Enfin... zal er thuis wel op antwoorden straks.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Daarnet had ik weer hetzelfde probleem... kon gewoon niet meer antwoorden op een topic... moest steeds opnieuw inloggen en de post lukte niet.

Ondertussen Firefox geprobeerd en daar lukte het wel mee... en bij deze nu ook teurg met IE 10 :?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

een of andere virusscanner die om de zoveel tijd ook de 'tracking coockies' verwijdert?
de koe zegt boe
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Geen idee, het gaat soms weken goed... en dan plots is het dagen na elkaar pure ellende... tot het plots onverklaarbaar terug goed gaat.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik denk dat het de IP-validatie voor sessies is van phpBB.
Jij post vanaf IP's A.B.C.188 en A.B.C.156. Da's weer die Cisco Cloud Web Security (Scansafe) loadbalancer of hiding-ip-farm of hoe je het ook wilt noemen :).

Da's wat phpBB betreft oké, maar ik vermoed dat die keren dat je d'er uit gegooid wordt is omdat je dan vanaf een heel ander IP post (A.B.Z.252) en sessievalidatie dus faalt.
Ik vind het vreemd dat er geen affiniteit is voor client/website eenmaal de connectie gemaakt (of dit zou een specifieke functie moeten zijn van Scansafe?).

Dit moet zich toch ook op andere plekken/andere gebruikers bij jou in de organisatie manifesteren? Of accepteren ze dat sessies daar soms onderbroken worden?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

meon schreef:Ik denk dat het de IP-validatie voor sessies is van phpBB.


Dat was m'n vermoeden ook... maar gisteren was het zo dramatisch dat ik uiteindelijk Firefox heb genomen en daar had ik geen probleem ?

meon schreef:Dit moet zich toch ook op andere plekken/andere gebruikers bij jou in de organisatie manifesteren? Of accepteren ze dat sessies daar soms onderbroken worden?


Het rare is dat ik (ik hoor hier trouwens geen klachten van andere gebruikers ook niet) het op andere websites nog niet gemerkt heb... tenzij ze natuurlijk niet allemaal IP-validaties doen ?
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”