Hoi hoi,
ik heb de kans om misschien met VoIP te experimenteren, dus ik zou het hele telefoonverkeer van thuis op VoIP kunnen schakelen..
Heeft er iemand daar al iets van gehoord, zelf getest, eigen meningen over?
Ik twijfel momenteel nog beetje
Greetz,
Doc
VoIP ready or not?!?
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zolang je beseft wat VoIP is, en niet zoals de journalisten die schreven dat men bij de Belastingen nu "over internet kan bellen" is alles prima.
Zomaar je telefoonverkeer van thuis op VoIP hangen lijkt me dan ook redelijk simplistisch.
Zomaar je telefoonverkeer van thuis op VoIP hangen lijkt me dan ook redelijk simplistisch.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Zelf heb ik reeds al enkele VoIP toepassingen geïmplenteerd als test.
Voor zover ik kan zien, werkt het goed en stabiel. Het enige waar je natuurlijk van afhangt is je connectie, maar VoIP pakt nogal redelijk weinig bandbreedte in. Zelfs op een a2f lijn zou het moeten lukken
Flyingdoc ... indien je echt meer info zou willen, Scarlet en Tiscali zijn beiden ook met pilootprojecten bezig voor VoIP naar thuis toe te brengen.
Grtz,
Sasuke
Voor zover ik kan zien, werkt het goed en stabiel. Het enige waar je natuurlijk van afhangt is je connectie, maar VoIP pakt nogal redelijk weinig bandbreedte in. Zelfs op een a2f lijn zou het moeten lukken

Flyingdoc ... indien je echt meer info zou willen, Scarlet en Tiscali zijn beiden ook met pilootprojecten bezig voor VoIP naar thuis toe te brengen.
Grtz,
Sasuke
waarom volgens jou redelijk simplistisch?r2504 schreef:Zolang je beseft wat VoIP is, en niet zoals de journalisten die schreven dat men bij de Belastingen nu "over internet kan bellen" is alles prima.
FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
is back!
----
Sasuke,Sasuke schreef:Zelf heb ik reeds al enkele VoIP toepassingen geïmplenteerd als test.
Grtz,
Sasuke
ook calligator is ermee bezig...
heb jij msn, heb nog een paar vraagjes aan je te stellen

CU
Doc
FlyingDoc, The real and Only one
is back!
----
is back!
----