overschakelen met behoud van contract
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Weet iemand of het mogelijk is om een nummer over te dragen, maar tegelijk ook het abonnement te laten doorlopen voor de duur van het contract?
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Het telefoniecontract bij de oude operator wordt automatisch stopgezet wanneer het oproepnummer wordt geporteerd naar een andere operator.
Bovendien is een telefonie-abonnement zonder oproepnummer onbruikbaar en lijkt het me dus nutteloos om het abonnement te willen behouden.
Ofwel begrijp ik jouw vraag niet goed, wat is je concrete bedoeling eigenlijk?
Bovendien is een telefonie-abonnement zonder oproepnummer onbruikbaar en lijkt het me dus nutteloos om het abonnement te willen behouden.
Ofwel begrijp ik jouw vraag niet goed, wat is je concrete bedoeling eigenlijk?
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
waarschijnlijk willen ze het contract doorgeven aan iemand anders.
Dat kan maar ze gaan het U niet aanraden want dan neem je ook de eventuele openstaande schulden mee.
Daar al na 6 maand opzegbaar is, tenzij het contract met toestel is van 24 jaar dan hangt het af van operator tot operator.
Dat kan maar ze gaan het U niet aanraden want dan neem je ook de eventuele openstaande schulden mee.
Daar al na 6 maand opzegbaar is, tenzij het contract met toestel is van 24 jaar dan hangt het af van operator tot operator.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Dat is precies wat ik wou weten. Mijn vriendin heeft pas ingetekend bij Mob, met een abokost van 1 euro. De tarieven zijn verder niet goed.
Het was wishfull thinking om het abo verder te laten lopen aan 1 eur per maand, maar dan ondertussen over te schakelen.
Het vroegtijdig opzeggen van het contract gaat volgens mij duurder zijn.
Het was wishfull thinking om het abo verder te laten lopen aan 1 eur per maand, maar dan ondertussen over te schakelen.
Het vroegtijdig opzeggen van het contract gaat volgens mij duurder zijn.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Misschien handig om weten:
De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst. Om dit recht uit te oefenen, moet men een email sturen naar [email protected].
[ Post made via mobile device ]
De consument heeft het recht aan de onderneming mee te delen dat hij afziet van de aankoop, zonder betaling van een boete en zonder opgave van motief binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het goed of op het sluiten van de dienstenovereenkomst. Om dit recht uit te oefenen, moet men een email sturen naar [email protected].
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light