Hoi,
Al hoewel ik 'vrij downloaden' heb zou ik toch graag een overzicht hebben van hoeveel er aan data binnenkomt en natuurlijk ook de periode van de dag en zo. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder te veel manueel werk.
Software? router? giganews info?
Groetjes,
Marc
Telemeter voor vrije download
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Telenet heeft een webservice die deze data geeft (ook bij vrij downloaden dacht ik).
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Of Peakhour op OSX. Is wel basic, maar misschien is het wel voldoende voor u...
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Is iets als dit voldoende voor je : http://openweb.gw.be.it2go.eu:8080/grap ... 20Openweb/ ?
Zo ja : is gedaan met een mikrotik routerboard. Routertje dat je iets van een 30 euro kost, maar met een pak mogelijkheden. Overigens kan je in de router zelf steeds bekijken hoeveel GB je al verdaan hebt
Zo ja : is gedaan met een mikrotik routerboard. Routertje dat je iets van een 30 euro kost, maar met een pak mogelijkheden. Overigens kan je in de router zelf steeds bekijken hoeveel GB je al verdaan hebt
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Blijkbaar toch niet te gemakkelijk om dit te monitoren.
@r2504
Heb voorlopig nog niets gevonden bij telenet zelf. Als je iets vind is dit natuurlijk het beste.
Ik bekijk even de andere mogelijkheden, bedankt.
Marc
@r2504
Heb voorlopig nog niets gevonden bij telenet zelf. Als je iets vind is dit natuurlijk het beste.
Ik bekijk even de andere mogelijkheden, bedankt.
Marc
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Zoek dit forum eens af op webservices... het staat hier zeker ergens op.MarcVanc schreef:@r2504