Hoe komt het dat als ik een flash spel speel dat dat zo traag gaat
(in stukjes) als ik het bij mijn neef zijn nieuwe computer doe dan gaat het vlot.????
Flash gaat traag
Hardware? Flash is CPU-intensief.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Marto, 't is maar een vraag he, maar zou je aub wat minder en willen gebruiken?
Da's soms helemaal niet van toepassing en als in je zin al een vraagteken staat, dan moet daar niet nog is zo'n emoticon achter.
greetz,
Nob
Da's soms helemaal niet van toepassing en als in je zin al een vraagteken staat, dan moet daar niet nog is zo'n emoticon achter.
greetz,
Nob
[Nob] schreef:Marto, 't is maar een vraag he, maar zou je aub wat minder en willen gebruiken?
greetz,
Nob
Okééééé, kzal der de volgende keerd op letten
Ik ben niet te lui, maar ik heb examens nu (en eindwerk) en ik was eigenlijk niet meer van plan in te loggen, en als ik nu inlog ga ik hebben : "XXXX" berichten ongelezen en vermits ik nu geen tijd heb om die te lezen zal ik dat dus na mijn examens moeten doen.
greetz,
Nob
greetz,
Nob
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Marto, druk eens ctrl+shift+escape tegelijkertijd in. Dan krijg je normaal je taakbeheer en op een van die tabbladen kan je je CPU-gebruik volgen. Hou dat eens in het oog als je dat spel speelt. Als je CPU op 100% staat, dan heb je daar al onmiddellijk een antwoord. Zoals The_Borg zei is flash heel processorintensief.
Cheers
Cheers
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Je kan de kwaliteit proberen omlaag te halen. Anti aliasing verbruikt vrij veel systeembronnen. Rechtermuis op de flash, quality op "low" zetten.
The Borg inc. presents Flash light!, finally play flashgames without the need for a dual core Pentium M .
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."