Afspraak herstelling
Geplaatst: 29 okt 2013, 15:49
Hallo ,
Wou eens horen wat jullie hiervan denken.
Sinds donderdag 24/10 heb ik problemen met internet, eerst herstarte de modem vanzelf, soms 1x uur , soms 3x uur of meer en had dan geen internet, dan was het internet ineens weg terwijl alle lampjes correct branden.
Als ik de kabel vd voeding losmaak en 20-30 sec wacht en terug insteek start de modem terug op en heb ik weer internet maar duurt meestal niet lang of ik val weer zonder.
Toch maar besloten om naar de klantendienst te bellen. Na enkele tests door hun was hun besluit dat er oftwel de modem of de versterker defect zijn.
Ze maken direct een afspraak voor vandaag tussen 10 en 14u., ik dus een dag verlof genomen omdat de telenet technieker langskomt.
Vandaag dan 14u en nog steeds niemand gezien dus bel ik even naar de klantendienst om te horen waar de technieker blijft.
Volgens hun zou die aan de deur geweest zijn en gebeld hebben naar mijn gsm nr + sms gestuurd en 20min aan de deur gewacht.
Heb nochtans geen bel gehoord, geen oproep gehad nog een sms ontvangen....
Hij zou ook een aanrekening in de brievenbus gestoken hebben voor de verplaatsing kosten omdat " ik niet thuis" was.
Er stak niets in de brievenbus.
Nu willen ze morgen tssn 13-18u (weer een dag verlof) opnieuw een technieker sturen alsook de onnodige verplaatsing kosten aanrekenen...
Vind dit eigenlijk dikker zever want was echter thuis.
Wat kan ik hiertegen doen?? Kan er iemand mij raad geven wat te doen ?
Vind het erover dat mij die kosten willen aanrekenen terwijl ik wel degelijk thuis was.
Alvast bedankt,
Gozzy
Wou eens horen wat jullie hiervan denken.
Sinds donderdag 24/10 heb ik problemen met internet, eerst herstarte de modem vanzelf, soms 1x uur , soms 3x uur of meer en had dan geen internet, dan was het internet ineens weg terwijl alle lampjes correct branden.
Als ik de kabel vd voeding losmaak en 20-30 sec wacht en terug insteek start de modem terug op en heb ik weer internet maar duurt meestal niet lang of ik val weer zonder.
Toch maar besloten om naar de klantendienst te bellen. Na enkele tests door hun was hun besluit dat er oftwel de modem of de versterker defect zijn.
Ze maken direct een afspraak voor vandaag tussen 10 en 14u., ik dus een dag verlof genomen omdat de telenet technieker langskomt.
Vandaag dan 14u en nog steeds niemand gezien dus bel ik even naar de klantendienst om te horen waar de technieker blijft.
Volgens hun zou die aan de deur geweest zijn en gebeld hebben naar mijn gsm nr + sms gestuurd en 20min aan de deur gewacht.
Heb nochtans geen bel gehoord, geen oproep gehad nog een sms ontvangen....
Hij zou ook een aanrekening in de brievenbus gestoken hebben voor de verplaatsing kosten omdat " ik niet thuis" was.
Er stak niets in de brievenbus.
Nu willen ze morgen tssn 13-18u (weer een dag verlof) opnieuw een technieker sturen alsook de onnodige verplaatsing kosten aanrekenen...
Vind dit eigenlijk dikker zever want was echter thuis.
Wat kan ik hiertegen doen?? Kan er iemand mij raad geven wat te doen ?
Vind het erover dat mij die kosten willen aanrekenen terwijl ik wel degelijk thuis was.
Alvast bedankt,
Gozzy