Afspraak herstelling

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Gozzy
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2007, 19:52

Hallo ,

Wou eens horen wat jullie hiervan denken.

Sinds donderdag 24/10 heb ik problemen met internet, eerst herstarte de modem vanzelf, soms 1x uur , soms 3x uur of meer en had dan geen internet, dan was het internet ineens weg terwijl alle lampjes correct branden.
Als ik de kabel vd voeding losmaak en 20-30 sec wacht en terug insteek start de modem terug op en heb ik weer internet maar duurt meestal niet lang of ik val weer zonder.

Toch maar besloten om naar de klantendienst te bellen. Na enkele tests door hun was hun besluit dat er oftwel de modem of de versterker defect zijn.
Ze maken direct een afspraak voor vandaag tussen 10 en 14u., ik dus een dag verlof genomen omdat de telenet technieker langskomt.
Vandaag dan 14u en nog steeds niemand gezien dus bel ik even naar de klantendienst om te horen waar de technieker blijft.

Volgens hun zou die aan de deur geweest zijn en gebeld hebben naar mijn gsm nr + sms gestuurd en 20min aan de deur gewacht.
Heb nochtans geen bel gehoord, geen oproep gehad nog een sms ontvangen....
Hij zou ook een aanrekening in de brievenbus gestoken hebben voor de verplaatsing kosten omdat " ik niet thuis" was.
Er stak niets in de brievenbus. :(

Nu willen ze morgen tssn 13-18u (weer een dag verlof) opnieuw een technieker sturen alsook de onnodige verplaatsing kosten aanrekenen...
Vind dit eigenlijk dikker zever want was echter thuis.

Wat kan ik hiertegen doen?? Kan er iemand mij raad geven wat te doen ?
Vind het erover dat mij die kosten willen aanrekenen terwijl ik wel degelijk thuis was.

Alvast bedankt,
Gozzy
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Als je helemaal niets hebt gehad of gevonden... ben je zeker dat ze je niet verwisselen met een andere klant ?

Ik zou dus nogmaals infomeren of men effectief al jou gegevens correct heeft (adres en GSM nummer dus).
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zou inderdaad eens verifiëren of de technieker wel aan jouw huis stond en niet bij je gebuur of op een ander appartement oid?

Bij Belgacom is het een standaard procedure om de klant te bellen als we er bijna zijn (5 a 10 min op voorhand) en als de klant niet thuis is beschrijven we het huis ineen "extra info" veld. Iets in de vorm van x ramen geven uitzicht op straat, rode brievenbus, oprit met kiezelstenen, blauwe deur, rode dakpannen, knappe dochter, ... ;)) 100% failsafe is het natuurlijk niet maar de klant kan dan al zeggen ah maar das mijn thuis niet...ik heb geen dochter (of iets in die aard :)).

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

krisken schreef:Zou inderdaad eens verifiëren of de technieker wel aan jouw huis stond en niet bij je gebuur of op een ander appartement oid?

Bij Belgacom is het een standaard procedure om de klant te bellen als we er bijna zijn (5 a 10 min op voorhand) en als de klant niet thuis is beschrijven we het huis ineen "extra info" veld. Iets in de vorm van x ramen geven uitzicht op straat, rode brievenbus, oprit met kiezelstenen, blauwe deur, rode dakpannen, knappe dochter, ... ;)) 100% failsafe is het natuurlijk niet maar de klant kan dan al zeggen ah maar das mijn thuis niet...ik heb geen dochter (of iets in die aard :)).
:nono:
Wij bellen 30 minuten van te voor via de IBK en tegenwoordig kan die klant terugbellen naar die nummer en dan wordt ie doorgeschakeld naar de technieker :bdaysmile:
Gozzy
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 17 aug 2007, 19:52

Alvast bedankt voor de reacties.

Heb nog eens met de klantendienst gebeld later op de dag en het adres bleek wel te kloppen, voor de tel hadden ze 3 nr in hun gegevens staan...
Het is niet de 1x dat er een technieker langskomt op de 10j of meer dat ik klant ben bij telenet en ken de werkwijze, had er speciaal verlof voor genomen.
Vind het al erg dat ik een dag verlof genomen heb voor zoiets en nu dan nog eens verplaatsing kosten moeten betalen omdat ik zogezegd niet thuis was en ik zit dan nog steeds met een probleem dat niet is opgelost.


Volgens de helpdesk gingen ze met de technieker contact opnemen om meer info te vragen.
Wat ik zeer raar vind is dat ik GEEN gemiste oproepen had nog SMS ontvangen, hetgeen volgens de helpdesk wel gebeurd zou zijn.
Ook geen papieren in de bus gevonden van technieker nog telenet.

Dus ja, heb ik toch mijn twijfels over of den technieker wel aan het juist adres was.

Zal het morgen wel horen, ze zouden iemand sturen na de middag...

Off topic:
Misschien toch na onze pa luisteren en andere provider zoeken .. altijd da gezever... ben het eerlijk gezegd een beetje beu.
Ipv de trouwe klanten te belonen kunde nog meer betalen... ffffssss . .. zoals in het begin van de "fibernet" , nieuwe klanten kregen
een gratis installatie maar ik moest 75€ betalen voor de modem, mooi is dit .
Enfin, geen oude koeien uit de stal halen , haalt toch niet veel uit, "zij" hebben altijd gelijk.



Gozzy
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”