office xp & office 2003

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster

Is office 2003 zoveel beter dan office xp of is er niet zo
veel aan veranderd?? :???: Want ik zou graag willen upgraden. :twisted:
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Nope niet veel,

Enkel de kleuren zijn nu blauw :-D
Akira
Elite Poster
Elite Poster

nou sinds dat ik office 2003 professional hebt ben ik pakken populairder op school dus ik kan maar 1 ding zeggen, ga ervoor!
de pispaal <<
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mr.Cide
nou sinds dat ik office 2003 professional hebt ben ik pakken populairder op school dus ik kan maar 1 ding zeggen, ga ervoor!

Heb je nou van je leven zeg ..???? :???:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Snakehit... Mr Cide is aant zeveren tegen de sterren op :D Wees gerust, het zal zo een vaart wel niet lopen.

Cheers
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

nou toen ik office xp had, keek er niemand naar me om
en toen ik office 2003 pro had, mocht ik ineens mensen helpen met wiskunde!! Das toch super?!

en de leerkrachten zijn ook super content omdat mijn taken nu super 1337 zijn en ik schrijf er op het einde altijd bij: "Proudly made with MS Office 2003 professional dutch thaz 1337", krijg ik altijd een pluspunt voor!

laten we maar zwijgen over de talrijke dates die ik gehad heb dankzij mijn brieven te typen met word 2003! Mijn seks leven heeft ook een enorme boost gehad want dankzij office 2003 professional voel ik me stukken zelfzekerder!
gewoon doen!

Heb ik je al gezegd dat je echt slicke powerpoint presentaties kunt maken echt 1337
Of frontpage, eindelijk een 1337 page maken voor uw site en zeker voor uw clan, een 1337 Mofo clan moet ZEKER office 2003 hebben, ga ervoor!
Met excell kan je echt slicke geanimeerde grafieken maken, die zelf dankzij een revolutionaire holografisch effect geanimeerd zijn op papier, je moet je eens de reacties van je werkgever of leerkracht in beelden
\/\/0\/\/Z0R5!!!
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”