Belgacom stopt met dienst Surf & Call

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Belgacom stopt op 1 juni 2004 met de dienst 'Surf & Call'. Surf & Call was een systeem voor analoge lijnen om verwittigd te worden van inkomende oproepen tijdens het surfen. De gebruiker moest dan een resident programma draaien dat popupt zodra iemand hem of haar probeert te bellen. Je zag het nummer van de beller en kreeg een aantal keuzes: een vast antwoord laten horen, doorverbinden met de voicemail, je internetverbinding verbreken en de lijn alsnog opnemen of zelfs de lijn accepteren via Netmeeting en zo telefoneren over het Internet.

Voor de huidige gebruikers blijven de enige opties nu het overschakelen op ADSL, of de bellers te laten doorschakelen naar de gratis voicemail.
qless
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1584
Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
Locatie: Lokeren
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 127 keer
Contacteer:

Leuke dienst maar ik vraag me af hoeveel gebruikers erwaren...
saxgod
Plus Member
Plus Member
Berichten: 179
Lid geworden op: 20 feb 2004, 00:05
Locatie: Turnhout

wist niet eens dat dit bestond..

ik stel me vragen bij de kwaliteit van een netmeting telefoongesprek over een telefoonmodempje...
Network Engineer @ WirelessBelgie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

saxgod schreef:wist niet eens dat dit bestond..

ik stel me vragen bij de kwaliteit van een netmeting telefoongesprek over een telefoonmodempje...

Dat viel best mee, beter als een slechte gsm-verbinding ;)
met m'n v.92-modem ging dat eigenlijk erg goed, bijna geen vertraging en geluidskwaliteit viel al bij al wel mee. Maar het probleem was eerder dat het te lang duurt eer netmeeting is opgestart en de connectie heeft gelegd. Tegen die tijd heeft uw gesprekspartner al lang ingehaakt :)
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”