'Geen Signaal'
op sommige tijdstippen -> meestal een paar minuten n het opzetten van de decoder verschijnt er op het Tv-scherm de melding 'geen signaal'. dit is heel kort en verdwijnt daarna en komt komt het daarna 9 van de 10 keer die avond niet meer voor. mijn bbox staat op 30 cm van mijn decoder en is rechtstreeks aangesloten (geen devolo's). iemand enig idee hoe dit komt?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Is dat geen signaal afkomstig van je TV (dus geen video signaal maw) of van je decoder (geen netwerk maw) ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Klopt! Storingsnummer vragen bij Belgacom technische dienst (telefonisch) en omruilen voor een V5 in de shop...
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Als er storingen aan decoder zijn? Ja, in feite wel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2786
- Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
- Locatie: Antwerpen... naast de parking
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
ik heb het ook, maar heb scarlet, en dan is V5 niet ondersteund (dacht ik)
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Je moet toch wat geluk hebben want je ruilnummer (dat je krijgt van de technische dienst) voor je V4 decoder geeft geen garantie dat je een V5 in de plaatst krijgt.
Sommigen krijgen een V5 in de plaats van hun V4, maar zeker niet iedereen, 't zal een beetje van de stock afhangen volgens mij.
Het is wel zo dat het al frequenter gebeurt dat men een V5 meekrijgt.
Sommigen krijgen een V5 in de plaats van hun V4, maar zeker niet iedereen, 't zal een beetje van de stock afhangen volgens mij.
Het is wel zo dat het al frequenter gebeurt dat men een V5 meekrijgt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Klopt, en dus hangt ook heel veel af van de goodwill van de vertegenwoordiger voor u... Vragen staat vrij