op 90% krijg je ook al een mail, je vliegt er dan uit.. Als je dan belt naar de klantendienst zeggen ze dat je teveel surft, dat je je teller wat meer in de gaten moet houden..Beste klant,
Elk Telenet Internet-product heeft een maandelijks basisvolume voor het ontvangen en versturen van gegevens
Herinnering
Momenteel heb je 100% van je maandelijks basisvolume verbruikt. Op 21/09/2013 wordt je verbruikte volume terug op 0 gezet.
Volgens de huidige instelling van je Telemeter heb je gekozen om verder te surfen met verlaagde snelheid.
Het extra volume dat je verbruikt tot 21/09/2013 wordt niet aangerekend.
Beheer van je abonnement
De snelheid van je internetverbinding kun je hier aanpassen.
Heb je regelmatig behoefte aan extra volume? Dan kun je hier je maandelijks basisvolume uitbreiden.
Wil je de instellingen wijzigen die bepalen wat er gebeurt als je 100% hebt bereikt van je maandelijks basisvolume? Klik dan hier.
Met vriendelijke groeten,
Telenet
Dit is een automatisch bericht. Antwoorden hierop worden niet verwerkt. Hebt u nog vragen? Neem alvast een kijkje op onze Online Support site
Ik ben deze mail kotsbeu. De kinderen begrijpen het ook niet, ze mogen blijkbaar maar beperkt het net gebruiken ( en dit anno2013)
Ik wil niet continu een teller consulteren , heb wel wat beters te doen...
betaal nu 25€, internet only, moet naar 66€ om deze melding kwijt te raken en dan nog. Dit heb ik er niet voorover.
Dit zijn toch oneerlijke praktijken. Ik betaal toch een maandabo. Als ik de krant lees, mag ik deze toch ook gans de dag lezen, en moet ik 's middags niet stoppen.
Dit moest me toch even van het hart