Hallo,
Ik vroeg me af of ik weg kon gaan bij Versio zonder mijn website-naam te verliezen. ik heb namelijk in mijn controlepaneel van versio staan "{voetbalploeg}.be verloopt op 03-10-2017. Ik heb een webhosting pakket bij hun lopen (Zilver NL) dat verloopt op 05-10-2013. Wat gebeurd er met mijn website als ik die niet verleng bij hun? Ben ik dan die domeinnaam ook kwijt of kan ik gewoon ergens anders beginnen met dezelfde website-naam? Ben de zever eigenlijk beu bij hun. Vindt hun klantenservice echt niks ... ook geen telefonisch contact mogelijk .... Van dat hosting gedoe begrijp ik echt niets ...
Website overzetten?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door meon 22 aug 2013, 23:35, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Voor jouw privacy domeinnaam weggehaald
Reden: Voor jouw privacy domeinnaam weggehaald
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Versio? Op internet staan daar niet zo fraaie verhalen over. Onder andere het geven van kortingen voor positieve reclame etc.
Ik hoop dat het domein op jouw naam staat, en niet op naam van Versio (wat ze vroeger wel eens deden).
Check dns.be!
Ik hoop dat het domein op jouw naam staat, en niet op naam van Versio (wat ze vroeger wel eens deden).
Check dns.be!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 94 keer
- Contacteer:
En hoe kom ik te weten of het domein op mijn of hun naam staat?
-
- Moderator
- Contacteer:
www.dns.be daar kan je dit checken...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
staat op naam van XXX.
Is dit van jou?
Is dit van jou?
Laatst gewijzigd door meon 22 aug 2013, 23:26, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Licht identificeerbare gegevens weggehaald; maar idd: de dns-gegevens (en dan vooral mail) komt overeen met registratieadres op UB, dus hij kan een andere hostingprovider benaderen.
Reden: Licht identificeerbare gegevens weggehaald; maar idd: de dns-gegevens (en dan vooral mail) komt overeen met registratieadres op UB, dus hij kan een andere hostingprovider benaderen.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
@meon, dan niet beter om ook zijn webadres te verwijderen uit de TS zijn initiële post? Iedereen weet nu dat ze via dns.be zijn gegevens kunnen opvragen, dus heeft weinig zin om enkel zijn naam uit bovenstaande post te schrappen
-
- Moderator
- Contacteer:
Tja iedereen weet dat hij dat via dns.be of gewoon whois kan doen...zo moeilijk is dat dus niet.
Maar als dit overeen komt met wat Meon zegt (registratieadres UB = registratieadres domein) dan kan hij zeker probleemloos verhuizen.
Maar als dit overeen komt met wat Meon zegt (registratieadres UB = registratieadres domein) dan kan hij zeker probleemloos verhuizen.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
@ TS: als inderdaad jouw mail-adres erin staat kan je eender waar een nieuwe hosting account openen en dan krijg je een mailtje op dat adres van DNS.be waarin staat dat iemand een verhuis heeft aangevraagd. Je moet daarin op de link klikken en dan wordt die omgezet naar je nieuwe hosting-provider.
Wel opletten met je oude hosting-provider dat je op tijd en correct (ev. aangetekende brief zodat je bewijs hebt) opzegt edm want daar zitten ook sjarels tussen die je anders gaan blijven lastigvallen met incasso's edm. En dat zijn meestal diegenen die het minst bereikbaar zijn die op dat moment het hardst gaan roepen
Wel opletten met je oude hosting-provider dat je op tijd en correct (ev. aangetekende brief zodat je bewijs hebt) opzegt edm want daar zitten ook sjarels tussen die je anders gaan blijven lastigvallen met incasso's edm. En dat zijn meestal diegenen die het minst bereikbaar zijn die op dat moment het hardst gaan roepen