Proximus Smart+ info

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heeft er iemand ervaring met het Proximus Smart+ abonnement ivm met bellen in het buitenland.

Ik heb momenteel telenet king voor 15 euro per maand. Ik heb buiten de soms belabberde ontvangst nog een 2de probleem. Als ik bel in het buitenland dan komen deze kosten buiten het pakket. Ik heb dus nu no 12 euro op mijn abonnement over aan op te bellen kosten maar heb wel als 2 euro buiten dit tarief plan wegens bellen in het buitenland. Ik woon aan de grens en zit dus regelmatig even over de grens.

Gebeurd dit bij Proximus Smart+ ook, of word het bedrag afgetrokken van uw 15 euro weliswaar aan een sneller tempo omdat bellen in het buitenland duurder is?
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

Ja, bellen in het buitenland is buiten het pakket, dus ook bij Smart+ moet je appart betalen.
Jurgen7002
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2011, 10:53
Bedankt: 1 keer

Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Dat is nu éénmaal 1 van de nadelen van een abonnement: die kosten zijn extra te betalen. Bij prepaid wordt dit gewoon van je resterende belwaarde afgetrokken (wat op zich ook het nadeel geeft als je belwaarde op is, je niet meer kan bellen of je moet herladen).
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hmmm dan zal het vrees ik terug pre paid worden en auot herlanden toepassen he. Vind het toch wel raar dat er geen enekele provider dit mee in zijn abo neemt maar dat dan de minuten sneller wegtikken.

Mijn vrouw belde net met Proximus en die vertelde dat het van de 15 euro afgaat in Belgie. Eerlijk gezegd geloof ik die persoon aan de tel niet.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

@extreme, ik heb een Smart bonnement en ik kom heel vaak in het buitenland en de buitenlandse kosten (SMS + gesprekken) moet je appart betalen !
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

@ Astralon

Dat dacht ik dus al, jammer dat proximus dan fouet info verschaft aan de telefoon. Bedankt voor de info.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ook hier een smart abonnement, kan dit alleen maar bevestigen...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Idd, ik kan dit eveneens bevestigen.
Zelfs wanneer je vanuit Belgie naar het buitenland belt of sms't komt dit (logisch gezien) als EXTRA op je rekening.
Wanneer je zelfs een buitenlands nummer belt of sms't dat zich in Belgie bevindt wordt dit als EXTRA aangerekend.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Bij geen enkele provider ter wereld zat dit in hun abo.
Altijd appart te betalen.
Verleden jaar zijn ze daarmee voorzichtig gestart in frankrijk, en was dan enkel nog maar bij de abos van meer dan 100 euro dat je ook in het buitenland kon bellen.
Sinds kort is moistar daar nu ook mee begonnen tegen een extra prijs van 3€ per dag.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
extreme
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 22 jan 2007, 13:02
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Bedankt voor de info ben dus om bovestaande reden vandaag overgesptapt naar mobile viking pre paid.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”