[

Volledig agree!Heronic schreef:Arch nee de duimpjes... nu zie ik niet meer wie te vertrouwen is en wie niet
Yep, terug in sync gebracht.ITnetadmin schreef:Also, als je toch aan het aanpassen bent, check de NTP server ns; dit forum zit 3 of 4 minuten naast de juiste tijd volgens mijn toestel.
Code: Selecteer alles
19 Aug 01:23:10 ntpdate[1977]: step time server 46.28.43.66 offset -252.353680 sec
Héhéhé je bent mooi gesynct met één van mijn serversmeon schreef:Modbreak:
Omdat we d'er niet uit geraken (er is iets flink mis met het template van het forum, en zelfs backup-files lijken niet te willen werken) hebben we het standaard thema van phpBB (prosilver) tijdelijk voor iedereen op standaard gezet.Yep, terug in sync gebracht.ITnetadmin schreef:Also, als je toch aan het aanpassen bent, check de NTP server ns; dit forum zit 3 of 4 minuten naast de juiste tijd volgens mijn toestel.Code: Selecteer alles
19 Aug 01:23:10 ntpdate[1977]: step time server 46.28.43.66 offset -252.353680 sec
meon schreef:Modbreak:
Omdat we d'er niet uit geraken (er is iets flink mis met het template van het forum, en zelfs backup-files lijken niet te willen werken) hebben we het standaard thema van phpBB (prosilver) tijdelijk voor iedereen op standaard gezet.
Ja, ik ook; maar zoals gezegd: dit is tijdelijk de default layout tot dat we gevonden hebben wat er mis loop. Mogelijk dat we dit thema voor de liefhebbers beschikbaar houden, maar uiteindelijk is het "userbase"-thema op dit gebaseerd en verschilt het dus niet *zo* veel.r2504 schreef:Momenteel is de functionaliteit op het eerste gezicht toch terug in orde... gisteren was het een totale ramp.
Wel even wennen aan de nieuwe layout en icoontjes.
Subsilver2 is al een lange tijd beschikbaar en beschikt ook de extra functionaliteit (bijv. duimpjes). Je kan ervoor kiezen in je gebruikerspaneel.gbmed schreef:Ik gebruik nu het thema subsilver_2. Dit werkt perfect. Wil dit zeggen dat het probleem van de themas is opgelost ?