Versatel toevoegen

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Plaats reactie
walter
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mei 2004, 14:39
Contacteer:

Versatel is nog niet opgenomen bij de speedtests. Als er een bestandje gehost moet worden in de Versatel webruimte dan kan ik dat wel doen.

Ik heb ook opgemerkt dat de speedtest niet kon vaststellen via welke ISP ik verbonden was bij een test. Het was nogthans gewoon een Tiscali GO. Ik was toen verbonden met 83.134.35.142
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Ik heb het Nukem ook al een paar keer gevraagd, maar hij heeft er wegens schoolse redenen ( :lol: ) geen tijd voor. Ik heb het zelf willen proberen toe te voegen, maar zijn code is een beetje ... hum ... sloppy :)
De speedtest gaat binnenkort waarschijnlijk volledig herschreven worden zodat deze kan geïntegreerd worden op userbase, ik vermoed dat op dat moment ook de andere providers zullen worden toegevoegd.

Het aanbod voor webspace is vriendelijk, maar ik heb zelf ook 2 Versatel accounts die ik kan gebruiken ;)
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Niks te sloppy, dat is gewoon programmatie op hoger niveau :wink:
Anyway, zoals meon al zei heb ik het momenteel erg druk en is geen tijd om deze (en andere) veranderingen door te voeren.
Als we het binnen een dikke maand doorvoeren zal het wel met terugwerkende kracht zijn (dus de tests van versatel nu gedaan zullen ook opgenomen worden in de statistieken).
NuKeM
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

NuKeM schreef:Niks te sloppy, dat is gewoon programmatie op hoger niveau :wink:

lol!

Wél sloppy!

Al uw providers zijn hard-coded, foei! :)
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

meon schreef:, maar zijn code is een beetje ... hum ... sloppy :)


Komaan Meon, dat zeg je toch niet over een mede-moderator zijn code. :wink:


/* off-topic */
Trouwens, het ontrafelen van code van iemand anders is trouwens een manier van bijleren. Niet iedereen programmeert even duidelijk, volgens dezelfde manier, enzoverder. En wat je in het bedrijfsleven zeker niet meemaakt, is dat jij steeds diegene bent die nieuwe applicaties schrijft :lol:
/* off-topic */
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Ja, hardcoded :(
Maar, ik heb diene speedtest ook opgebouwd uit code van mijn php beginjaren (niet dat ik er nu wel al iets van weet ze ;) ).
En ja, mijn code is niet gedocumenteerd... :mrgreen:

En om op CueBoy verder te gaan, ongedocumenteerde code van een ander moeten gebruiken is idd geen lachertje :D
Daarom ook dat de grote truk om in een bedrijf te kunnen blijven werken als informaticus is om je code zo onduidelijk mogelijk te houden. Op die manier moeten ze je wel houden en als ze dat niet doen, dan heb jij tenminste het genot dat ze er een hele tijd hun hoofd over zullen breken... maar ja :) dan ben je wel een evil informaticus die niets inzit met zijn opvolgers :|
NuKeM
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

NuKeM schreef:Daarom ook dat de grote truk om in een bedrijf te kunnen blijven werken als informaticus is om je code zo onduidelijk mogelijk te houden. Op die manier moeten ze je wel houden en als ze dat niet doen, dan heb jij tenminste het genot dat ze er een hele tijd hun hoofd over zullen breken... maar ja :) dan ben je wel een evil informaticus die niets inzit met zijn opvolgers :|


gesproken als een echte BOFH :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Open-source, open-source, open-source! :twisted:
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”