Drone / Quadcopter info

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Hey UB'ers!

Gisteren was ik aan het Q-Beach-House, even als 'zinnen verzetten' een sunset-concert meegepikt (en teruggegeven, achteraf! :) )

Ik zag dat daar veel beelden geschoten werden met een Drone, een quadcopter. Een voor mij onbekend model, ik heb me tot nu toe verdiept in 6-ch remote Heli's. Maar dat ding leek me zo wendbaar, stabiel en betrouwbaar dat het mijn interesse heeft doen opflakeren!
1- weet er iemand met welke Drone ze daar vliegen boven het Beach-House?? Was sowieso geen AR-Drone (2.0) ofzo. En welke cam ze gebruiken??
2- Prijs voor een 'deftige' instap-installatie??
DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
KRL100
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 58 keer

Heb hem ondertussen gevonden, die van Q-beach house. Is een DJI Phantom Quadcopter...

DJ KaReL de Groot --- www.kareldegroot.be
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

Blijf weg van de dji phantom en dji in het algemeen. Bouw liever zelf ene en vlieg dan met openpilot of multiwii. Is goedkoper en betere flightcontroller dan dji. Ook op multiwii kun je autolevel gyro en gps plaatsen. Wij vliegen trouwens alle dagen fpv met quadcopters. Rcgroums.com of modelbouwforum.nl zijn goede startplaatsen voor uw info.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”