Pagina 1 van 1
A wild invoice appears
Geplaatst: 20 jul 2013, 12:02
door AndrewBourgeois
Zijn er nog mensen die last hebben van facturen die uit het niets komen?
Wij hebben een netline met jaarlijkse betaling die we in december betalen. De extra telefoniekosten komen altijd onder de noemer "telephone charges", dus dat is het ook niet.
Als bijlage een screenshot van de factuur. Onderaan staat er wel iets extra bij "account register", maar duidelijk is anders.
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 22 jul 2013, 09:52
door AndrewBourgeois
De reactie van Dommel:
geachte,
wij stellen vast dat u regelmatig hele kleine factuurtjes heeft met betrekking tot telefoonkosten.
hiervoor stelden wij een prepaid op om alle facturen in de toekomst op die manier af te handelen.
u heeft hierdoor ook niet het risico dat uw account tijdelijk geblokkeerd raakt omwille van niet- of laattijdige betaling (zeker in de vakantieperiode tijdens uw afwezigheid).
heeft u nog vragen, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.
nog een hele fijne dag !
'k vind dat ze het toch hadden mogen uitleggen voor ze facturen beginnen te sturen. Wat vinden jullie hiervan?
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 22 jul 2013, 10:46
door Maglor
Ach ja. Dommel he. Altijd een beetje speciaal wat die uitsteken.
Ik vind het toch straf dat ze dit doen. Het is toch hun probleem niet dat je kleine factuurtjes hebt? Zolang je op tijd betaalt is er toch geen vuiltje aan de lucht?
Persoonlijk zou ik ze vragen dit niet te doen. Ik weet niet of dit in de voorwaarden van je contract staat. Indien niet mogen ze dit eigenlijk niet eens doen, vermoed ik. Zij moeten je maar gewone, klassieke facturen sturen van je telefoniekosten. Als je dan niet betaalt en geblokkeerd wordt is dat jouw probleem. Als jij die 'pre-paid' optie handig vindt, kan je het uiteraard zo laten. Maar dan wel goed bijhouden of het opgebruikte krediet wel overeenkomt met je bel-geschiedenis.
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 22 jul 2013, 13:01
door Goztow
Vergeet niet dat we spreken over het bedrijf dat bepaalde klanten niet langer als klant wilde omdt ze te vervelend waren (ombudsdienst en zo)
.
[ Post made via mobile device ]
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 23 jul 2013, 08:11
door AndrewBourgeois
Voor ons is zo'n factuur prima. Wat een pak minder is, is dat die factuur daar plots staat en je totaal niet weer waarvoor het is tot je het vraagt.
Off-topic: Dommel doet het nu al 7 jaar goed voor ons.
De eerste maand was een ramp (het duurde lang voor de telefoon werkte), maar erna was het OK. De telefoon valt 1 keer om de 2 weken voor een paar uur uit maar voor de rest werkt alles.
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 23 jul 2013, 08:54
door Heronic
"De telefoon valt 1 keer om de 2 weken voor een paar uur uit maar voor de rest werkt alles."
Betrouwbaar allez, stel dat je zo een auto hebt.
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 23 jul 2013, 18:14
door duizend
jaja van die kleine facturen krijgen is echt ambetant hé, ik veronderstel dat je er liever grote krijgt
ik heb er zelfs een aantal dubbel moeten betalen omdat mijn bank onder een minimumbedrag geen overschrijving deed
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... al#p469040
Nu dat de gsm's in cityline gratis zijn komt er GEEN factuur meer voor telefonie.
Maar als dommel mij er eentje van 10 euro stuurt "voor in de toekomst" betaal ik dat met plezier.
De communicatie errond kan natuurlijk veel beter, maar ja wat wil je dubbel play met echt ALL inclusive voor 22 euro per maand ...
Re: A wild invoice appears
Geplaatst: 17 sep 2013, 13:45
door Wolfair
Ja, den deze heeft een een factuur uit het niets, wel nadat ik een ex-klant wordt. Aangetekende zending verstuurd (hun eigen spel regels, o ja je kan het ook bellen maar liever per aangetend zending) + via andere ISP aanvraag ingedien. latse maand betaald, op de maand daar op volgen geen factuur MAAR een maand er na WEER een factuur met vermeldig laat tijdige stopzetting. 1 jaar later kreeg een telefoon van een student, dat ik de betaling als nog moet betalend dan weer 2 jaar later een brief van een advocaat. Uitgeleg en bewijzen en ook plus een mail die ik gestuurd hebben naar Dommel (met de vraag hebben jullie mijn aangetekende zending ontvangen, nog steeds geen antwoordt) Maar toch zeggen ze we hebben U zending niet ontvangen. Nou ja, als Dommel per dag hele hoop opzeggingen per brief krijgt, het normaal dat ze 1 a 2 brieven kwijt raakte.