A wild invoice appears

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
AndrewBourgeois
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 7 keer

Zijn er nog mensen die last hebben van facturen die uit het niets komen?

Wij hebben een netline met jaarlijkse betaling die we in december betalen. De extra telefoniekosten komen altijd onder de noemer "telephone charges", dus dat is het ook niet.

Als bijlage een screenshot van de factuur. Onderaan staat er wel iets extra bij "account register", maar duidelijk is anders.
Bijlagen
Dommel.png
(39.07 KiB) 19 keer gedownload
AndrewBourgeois
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 7 keer

De reactie van Dommel:

geachte,

wij stellen vast dat u regelmatig hele kleine factuurtjes heeft met betrekking tot telefoonkosten.

hiervoor stelden wij een prepaid op om alle facturen in de toekomst op die manier af te handelen.

u heeft hierdoor ook niet het risico dat uw account tijdelijk geblokkeerd raakt omwille van niet- of laattijdige betaling (zeker in de vakantieperiode tijdens uw afwezigheid).

heeft u nog vragen, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren.

nog een hele fijne dag !


'k vind dat ze het toch hadden mogen uitleggen voor ze facturen beginnen te sturen. Wat vinden jullie hiervan?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ach ja. Dommel he. Altijd een beetje speciaal wat die uitsteken. :-D

Ik vind het toch straf dat ze dit doen. Het is toch hun probleem niet dat je kleine factuurtjes hebt? Zolang je op tijd betaalt is er toch geen vuiltje aan de lucht?

Persoonlijk zou ik ze vragen dit niet te doen. Ik weet niet of dit in de voorwaarden van je contract staat. Indien niet mogen ze dit eigenlijk niet eens doen, vermoed ik. Zij moeten je maar gewone, klassieke facturen sturen van je telefoniekosten. Als je dan niet betaalt en geblokkeerd wordt is dat jouw probleem. Als jij die 'pre-paid' optie handig vindt, kan je het uiteraard zo laten. Maar dan wel goed bijhouden of het opgebruikte krediet wel overeenkomt met je bel-geschiedenis.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13588
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
Bedankt: 878 keer

Vergeet niet dat we spreken over het bedrijf dat bepaalde klanten niet langer als klant wilde omdt ze te vervelend waren (ombudsdienst en zo) :).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
AndrewBourgeois
Member
Member
Berichten: 89
Lid geworden op: 23 aug 2012, 23:29
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 7 keer

Voor ons is zo'n factuur prima. Wat een pak minder is, is dat die factuur daar plots staat en je totaal niet weer waarvoor het is tot je het vraagt.

Off-topic: Dommel doet het nu al 7 jaar goed voor ons.
De eerste maand was een ramp (het duurde lang voor de telefoon werkte), maar erna was het OK. De telefoon valt 1 keer om de 2 weken voor een paar uur uit maar voor de rest werkt alles.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

"De telefoon valt 1 keer om de 2 weken voor een paar uur uit maar voor de rest werkt alles."
Betrouwbaar allez, stel dat je zo een auto hebt. :lol:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

jaja van die kleine facturen krijgen is echt ambetant hé, ik veronderstel dat je er liever grote krijgt :angel:

ik heb er zelfs een aantal dubbel moeten betalen omdat mijn bank onder een minimumbedrag geen overschrijving deed

viewtopic.php?f=57&t=35981&p=469040&hilit=betaal#p469040

Nu dat de gsm's in cityline gratis zijn komt er GEEN factuur meer voor telefonie.

Maar als dommel mij er eentje van 10 euro stuurt "voor in de toekomst" betaal ik dat met plezier.
De communicatie errond kan natuurlijk veel beter, maar ja wat wil je dubbel play met echt ALL inclusive voor 22 euro per maand ... :banana:
Wolfair
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:51
Bedankt: 5 keer

Ja, den deze heeft een een factuur uit het niets, wel nadat ik een ex-klant wordt. Aangetekende zending verstuurd (hun eigen spel regels, o ja je kan het ook bellen maar liever per aangetend zending) + via andere ISP aanvraag ingedien. latse maand betaald, op de maand daar op volgen geen factuur MAAR een maand er na WEER een factuur met vermeldig laat tijdige stopzetting. 1 jaar later kreeg een telefoon van een student, dat ik de betaling als nog moet betalend dan weer 2 jaar later een brief van een advocaat. Uitgeleg en bewijzen en ook plus een mail die ik gestuurd hebben naar Dommel (met de vraag hebben jullie mijn aangetekende zending ontvangen, nog steeds geen antwoordt) Maar toch zeggen ze we hebben U zending niet ontvangen. Nou ja, als Dommel per dag hele hoop opzeggingen per brief krijgt, het normaal dat ze 1 a 2 brieven kwijt raakte. :lol:
VoIP: FreeVoipDeal; VoipCheap; Asterix
Provider: EdpNet
Modem/Router: Fritz!Box 7390, Linksys EA6500, Cisco 860VAE; FW Juniper, VDSL2 Annex B, sync 50/6. IPv4 en IPv6 dual stack.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”