Een aantal van onze klanten ondervinden een probleem met inkomende of uitgaande gesprekken. De éne werkt wel, de andere niet. Kennelijk veroorzaakt door een firmware upgrade op de Telenet wifi router. Hieronder een oplossing.
---
inloggen op mijn.telenet.be
Mijn internet
Draadloze instellingen - Geavanceerd
Daar zie je de geconnecteerde toestellen staan waaronder bv. S685IP (Siemens Gigaset).
Voor het ip-adres waar die gigaset op geconnecteerd is, moet er port forwarding geactiveerd worden.
Dat kan in de tab IPv4 Firewall & Port forwarding
Lokaal IP-adres: ip-adres van telefoon (gigaset)
Beginpoort: 5004
Eindpoort: 5020
Protocol: UDP
Status: Actief
Opslaan en het is in orde.
---
Probleem inkomend/uitgaand Weepee
-
- Plus Member
- Berichten: 201
- Lid geworden op: 18 okt 2010, 09:45
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 80 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik ondervind problemen om via H+ (proximus) en Csipsimple night version om te registreren. Melding 'Fout tijdens registreren - Request Timeout'
bij mijn wifi thuis heb ik onmiddellijk connectie. Dus ligt aan dataverbinding proximus?
bij mijn wifi thuis heb ik onmiddellijk connectie. Dus ligt aan dataverbinding proximus?