mijn overstap met nummerbehoud van telenet naar Vikings duurt al van 8 juli en is nog niet afgerond. ik moet blijkbaar een heel speciaal gsm nummer gehad hebben....
komt er nog bij dat zo lang dit probleem niet opgelost is (Telenet is er al een tijd achter de schermen mee bezig) ik ook geen toegang heb tot mijn,telenet.
wat ik wel vaak heb is dat mijn smartphone af en toe tot leven komt, soms heb ik geen netwerk, soms enkel noodoproepen, soms staat er een R (roaming). dus ik vermoed dat men er wel mee bezig is
nog steeds onbereikbaar bij overstap
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Op http://www.crdc.be/ kan je perfect kijken waar je nummer momenteel zit, bij telenet of bij mobile vikings, dan weet je tegenlijk ook wie het aan het verknoeien is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1892
- Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
- Locatie: Nossegem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Sinds vandaag is mijn simkaart geactiveerd op het mv netwerk. Op de site van crdc staat evenwel nog steeds telenet mobile, klopt dus niet. Niet echt betrouwbaar dus
[
Post made via mobile device ]
[

-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Is zeker wel betrouwbaar, maar update gebeurd 1x/dag
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti