A2F & Bittorrent

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
saxgod
Plus Member
Plus Member

Is er al iemand afgesloten op A2F voor het gebruik van bittorrent ?

Aangezien ik dit zou willen gebruiken voor legale doeleinden, zo kan je een gratis licentie krijgen voor Linspire als je de vouchercode Lindows invult op hun order site, maar moet je die downloaden via bittorrent.

Aangezien bittorrent automatisch begint te uploaden als je download, ben je dus zelf aant het verspreiden. Er zit ook veel illigale dinges op bittorrent, dus wat als RIAA uw IP ergens ziet opduiken ? :s

Saxje.
Network Engineer @ WirelessBelgie
Wref

sax, ik heb al gehoord van iemand die afgesloten is geweest na bittorrent gebruik ja... Maar dat was natuurlijk door illigaal gebruik. Als je het alleen gaat gebruiken voor volledig legale files...

Uploaden mag van A2F eh... alleen geen illigale content verspreiden
Dus persoonlijk denk ik wel dat je safe zit hoor... maar don't shoot me... ;)

En RIAA checked alleen ip's van mensen die "hun" dingen verspreiden zou ik zo denken...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Wref schreef:En RIAA checked alleen ip's van mensen die "hun" dingen verspreiden zou ik zo denken...
De RIAA controleerd inderdaad enkel op copyrighted materiaal (en dus niet op IP adres).

Trouwens bij BitTorrent is het zo dat je enkel een upload doet van dat wat je ook aan het downloaden bent (in tegenstelling tot andere P2P welke soms je ganse PC beschikbaar maken), en daar het legale software is kan je dus niks verweten worden.
C-Phest
Premium Member
Premium Member

De iso's van Linux distribution Fedora kan je ook via bittorrent downloaden.

Persoonlijk vind ik dit wel een goeie manier van werken ... tenminste als er genoeg mensen gebruik van maken.
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Zwijg mij van A2F en bittorent, ...
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”