Yelo tv met dc2100 en dc2000

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

Heb deelgenomen in de proefperiode om yelo tv (nieuwe menu) uit te testen op de dc2100.
Dit nadat mij tot 2x toe verzekerd was dat ook de dc2000 zou beschikken over de nieuwe menu.

Ik krijg nu te horen dat deze menu er niet komt op de dc2000. Hierdoor kan ik niet meer kijken naar de opnames die op de dc2000 via de dc2100.
Resultaat dit werkt niet meer en dan moet het dus wel stuk zijn.

Wat gaat telenet hier nu aan doen zodat ik mijn functionaliteit terug heb waarvoor ik al gans de tijd betaal?
De voorgestelde oplossing om de dc2000 om te wisselen voor 50€ (nu blijkbaar 39€) is geen optie. Ik betaal niet voor iets dat door telenet "kapot" gemaakt is. Het werkte en nu niet meer.
Hopelijk leest iemand van telenet dit bericht. Het call center weet blijkbaar geen raad.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 60 keer

Sjah, nooit naar de helpdesk luisteren. Die mensen weten meestal nog het minste van allemaal..

Ze gaan niet speciaal voor u een oplossing zoeken, dus die box upgraden zal u enige optie zijn. Je kan natuurlijk altijd proberen om dat vergoed te krijgen bij de klantendienst.
iamborg
Pro Member
Pro Member
Berichten: 299
Lid geworden op: 23 dec 2005, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 51 keer

Vreemd, want ik heb ook een DC2000 en een DC2100, en kan zonder problemen de opnames van de DC2000 op de DC2100 bekijken en omgekeerd. Het nieuwe menu is inderdaad (nog) niet beschikbaar op de D2000.

P.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Het zou me ook verbazen dat het menu iets te maken heeft met opnames delen.

Ben je zeker dat je bekabling en interactiviteit nog in orde is... welke IP's krijg je op beide decoders ?
g4ce
Member
Member
Berichten: 92
Lid geworden op: 18 jan 2010, 06:48
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 8 keer

Als je niet veel opnames hebt zou ik voorstellen op de box te vervangen. Je zegt de oude op, en neemt een extra nieuwe. Zo moet je geen 39 EUR omwisselkosten betalen.

Maar mijn ervaring is wel dat het perfect werkt met de 2 verschillende types en menu's dus ik zou de interactiviteit van de 2 boxen nakijken.

Telenet Yugo
OVH voip
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

de configuratie is niet gewijzigd sedert de upgrade van de menu op de DC2100. voor de upgrade werkte het perfect, na de upgrade niet meer.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Synman schreef:de configuratie is niet gewijzigd sedert de upgrade van de menu op de DC2100.
Dat zeg of denk jij... controleer het eerst !
Synman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 28 jun 2013, 21:29
Locatie: Massemen (Wetteren) Belgium
Bedankt: 12 keer

Probleem is opgelost.
Telenet heeft mijn DC2000 vervangen door een DC2100. Nu zijn beide DC's van het zelfde type en nu werkt het.
Heb 39€ moeten betalen voor de omruiling en het is gecompenseerd met 1maand gratis internet. Goede deal.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”