r2504 schreef:R3ap4r schreef:Verschillende tijdstippen en verschillende servers at your service.
Die vraag was eigenlijk niet meer relevant omdat je al bewezen hebt dat het probleem niet bij TN zit (op je andere PC gaat het namelijk wel goed).
Heb je reeds je antivirus en je firewall uitgezet zoals iemand anders al aangaf ?
Yep, heb het allemaal eens geprobeerd, geen verandering.
Gisterenavond naar Telenet gebeld en het probleem uitgelegd aan een vriendelijke dame.
Na een modemtest en restart kon ze niet onmiddelijk het probleem vaststellen.
Een afspraak gemaakt voor zaterdag 13 Juli, zal een technieker langskomen voor het "probleem" op te lossen.
Deze morgen doe ik nogmaals een test en tiens tiens:
We zullen er uiteindelijk wel uitgeraken, maar volgens mijn gevoel ligt het probleem
bij Telenet zelf en niet mijn configuratie, waar ik eigenlijk nooit geen problemen mee gehad heb.
Ter info, ik ben niet de topic starter, heb geen 2de computer om te testen.
Mijn post was louter om te zeggen dat ik een vergelijkbaar probleem heb,
indien dit voor verwarring zorgt, hierbij mijn excuses.