Amazon.de

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Naar aanleiding van een vraagje hier over USB power adapters had ik uiteindelijk een oplossingen gevonden op Amazon.de... echter toen ik het uiteindelijke overzicht kreeg viel ik toch bijna van m'n stoel... let even op de verzendkosten (en dat voor een standaard verzending van 7 tot 21 dagen).

Afbeelding
Bijlagen
Amazon.jpg
(137.34 KiB) 8 keer gedownload
leohein
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

Amazon is in dit geval maar een tussenpartij naar een andere verkoper.
Je wilt het kopen bij HandyNow.

Kijk eens of een gelijkaardig produkt niet door amazon zelf verkocht w.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Als je op Amazon zoekt, moet je kiezen voor " Kostenlose Lieferung ab EUR 20 Bestellwert "

Ook, als je een product bekijkt, ga steeds naar de link met "xxx neu", daar kies je de "Angebote mit kostenloser Lieferung durch Amazon.de ". En zie je welke via Amazon verzenden, en dus gratis is om te krijgen.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

leohein schreef:Amazon is in dit geval maar een tussenpartij naar een andere verkoper.
Kan best zijn... maar 112 euro verzendkosten is toch gewoon absurd !
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Ik heb daar ook stoten gezien zoals 30 euro verzendkosten voor een product van 30 euro, maar dit slaat alles.
Een tip: indien het artikel door meerdere "leveranciers" van Amazon geleverd kan worden, probeer ze dan 1 voor 1 uit door het bestelproces eens te doorlopen. De goedkoopste aanbieder is zeker niet altijd de goedkoopste op het einde van de rit (dus inclusief verzending).
Afbeelding
Nr10
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 16 keer

Denk wel dat indien je de verkoper kan contacteren er mss een andere regeling uit de bus kan komen.
Dit is idd niet normaal. Je kan een item ook aflijsten op prijs + verzendkosten. Helaas is dit enkel indicatief voor ons Belgen gezien de prijs bij afrekening steevast hoger komt te liggen, super saver en free delivery buiten beschouwing gelaten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”