SUPPORT??? waar............?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
piwi3910
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2004, 14:26

ik ben de gelukkige??? eigenaar van een adsl2fit large met vaste ip en extra range. ik zeur niet over de snelheid, daar deze de laatste maanden zelfsniet meer boven 1Mbit uitkomt, upload altijd goed. Maar dit maak ik nu mee met hunne support.

na enkele weken hun uitleggen dat ze da gewoon moesten routen naar mijn vast ip, en ik hun bijna de volledige troubleshooting gedaan heb. eindelijk werkend... ben ne geduldige ze...

Dan nu zondag.... werken aan de core... nadat da gedaan was...... geen routering meer van mijn extra range... Dus wat doe ik ik haal de publieke ip's van mijn bakken. snel switch ompluggen en via nat terug via mijn 1ne ip naar buiten. TT aanmaken en wachten.

's maandag krijg ik reply...;
quote probleem opgelost. Gelieve er wel voor te zorgen dat alle adressen in deze range juist gerouteerd worden. Bij traces naar bvb X.X.X.1 werden deze door uw router terug het internet opgestuurd, waardoor routing-loops op het netwerk veroorzaakt werden. Indien dit opnieuw voorvalt zullen wij genoodzaakt zijn, deze routering definitief te verwijderen.

iedere een beetje bekende tcp/ip routing expert, weet dat als je een range van een router afhaald en deze dus niet meer kent deze naar zijn Default gateway stuurt.

Ik dus die ip's verwijderd om toch maar life te zijn, en daar na zo'n bull...

Daarna bellen om nu eens te weten wat voor mensen ze op de support hebben... reeds 2 dagen gesloten of bezet....

Wij zijn tevens reseller van a2f reeds meerdere Large abbo verkocht.
maar nog steeds geen reseller account gekregen... wachten al sinds Januari op antwoord.

ik ben zeer tevreden van hun product maar Support????? waar...........???
Gast

Groot gelijk, alleen die laatste regel: tevreden????

Je kan NOOIT meer hun helpdesk bereiken, je betaalt gvd een 0903 verbinding, ze reageren niet op emails, zelfs TT worden behandeld alsof wij hen ambeteren.
Problem solved punt. Terwijl ze gene bal hebben uitgericht.
Zijn ze niet verplicht om een bepaalde service te verlenen aan hun klanten, en mogen ze zomaar een 0903 nr tijdens openingsuren afzetten?
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”