Pagina 1 van 1

Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 08:06
door Vaganzza
Het stond wel in een ander topic, maar het zal meer opvallen in een apart topic:

GC heeft vanaf nu 10.000 sms ipv 2.000

http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... on_connect


Kan je dit vanaf nu aanvragen in een BGC?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 09:55
door Maglor
GC kan je enkel online aanvragen. Het heeft dus geen zin om bij een BGC shop langs te gaan.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 10:35
door mattionline
Maglor schreef:GC kan je enkel online aanvragen. Het heeft dus geen zin om bij een BGC shop langs te gaan.
Generation connect is nu officieel een herlaadkaart aangezien ze op de website van Belgacom (Proximus) staat.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 10:47
door Goztow
Zouden ze dan toch aan die eerste 5000 geraakt zijn?:)

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 11:03
door mattionline
Blijkbaar wel. Ik heb Generation Connect toch ingeruild voor een smart 20 promo.
Voordeel is dat je de rinkeltijd kan aanpassen en een 2de gesprek kan aannemen.
Nadeel is natuurlijk dat je die 10MB roaming binnen Europa van GC kwijt bent.
4G heb ik voorlopig niet nodig maar voor de toekomst lijkt me dat wel handig.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 14:14
door silencer
onbeperkt toch ipv 10.000 ? (Ik kwam nog niet aan 300)
Vaganzza schreef:Het stond wel in een ander topic, maar het zal meer opvallen in een apart topic:

GC heeft vanaf nu 10.000 sms ipv 2.000

http://www.belgacom.be/nl/prive/product ... on_connect


Kan je dit vanaf nu aanvragen in een BGC?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 03 jun 2013, 14:21
door Vaganzza
Er staat eerst onbeperkt sms, maar als je verder kijkt zie je dat een normaal gebruik voor hen max. 10.000 sms is...

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 04 jun 2013, 22:31
door Vaganzza
Is er al iemand die met zekerheid kan zeggen of je GC vanaf nu ook in een belgacomcenter kan aanvragen?

Verstuurd van mijn GT-I8190

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 08 jun 2013, 23:44
door koach
Waauw men droom komt uit :-) maar nu vraag ik me af , is dit tijdelijk die 10.000smsjes of is het voor altijd? En waarom doet proximus dit ineens? Heb echt goede koop gedaan aan generation connect als dat waar is .... vond het al raar dan ineens men app van hello aangaf dat ik 10.000 smsjes had ipv 2000

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 08 jun 2013, 23:47
door Lord Utopia
Om beter gewapend te zijn tegen de concurrentie, tjiens (maar GC was al een zeer sterk product). Dit nieuwe aanbod is blijvend.

Re: RE: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 09 jun 2013, 09:35
door MClaeys
Bij mij is het in Hello! nog niet aangepast, of ik heb zwaar ge smst :P 1280 resterend.
Zou er iemand zijn die dat ook op gebruikt? (Zelfs bij die 2000)

Sent from my Lumia 900 using Board Express

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 09 jun 2013, 10:55
door Vaganzza
Er waren op het net mensen aan het schrijven dat ze er niet mee toekomen, dat was trouwens ook de kritiek die MV kreeg...

Blijkbaar is GC nog steeds een internet-only pruduct. Dat heeft Eva aan iemand op facebook geantwoord. Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 09 jun 2013, 12:11
door g4ce
Ik geef ook iedereen de raad die Vaganzza hier post.

Via een BGC-verkooppunt naar Pay & Go gaan en dan via de 6000 tarief laten wijzigen.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 10 jun 2013, 16:37
door koach
ale nu nog beetje meer GB's en tis klaar :)

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 10 jun 2013, 17:09
door sddt
Inderdaad! En zeker met 4G erbij mag dit gerust naar 3GB opgetrokken worden!

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 10 jun 2013, 17:18
door nickz
Je kan niet alles willen voor € 20 / maand. Heb je meer dan 2 GB nodig, dan zijn er andere tariefplannen beschikbaar.
Voor normaal gebruik kom je met 2 GB trouwens al ruimschoots toe, ik geraak niet eens aan 1 GB.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 10 jun 2013, 18:31
door sirWard
Wat is normaal verbruik? Voor de één is dat 100MB, voor de ander 1Gb en nog niemand anders zal er 1,5GB of 2GB nodig hebben om normaal te zijn.

Ik vind die uitspraken van "dat is meer dan genoeg voor normaal gebruik" altijd zo persoonlijk en dus niet terzake. De een heeft ook genoeg met een vaste internetverbinding met 10GB aan data, dan is er iemand die wel eens een scriptje moet laten lopen om er voldoende te hebben.

Maar goed, 2GB voor 20 euro is vandaag de dag een mooie deal, ik zie die ook nog niet zo snel naar 3GB opgetrokken worden. En wie daar niet voldoende mee heeft, die zal een andere oplossing moeten zoeken. En ja, met 2GB kan je al heel wat mail met bijlagen, social media, navigatie met verkeersinformatie en wat Spotify in de wagen mee doen.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 11 jun 2013, 11:21
door Vaganzza
Vaganzza schreef:Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.
g4ce schreef:Ik geef ook iedereen de raad die Vaganzza hier post.

Via een BGC-verkooppunt naar Pay & Go gaan en dan via de 6000 tarief laten wijzigen.
Zoals hierboven nu ook in de praktijk de goede ervaring, toch al zeker betreffende de nummeroverdracht: gisterenavond omstreeks 18u30 aangevraagd in een BGC en reeds deze morgen 9u30 op Proximusnetwerk (komende van MV). Een goed uur geleden gebeld met een vriendelijke dame op het nummer 6000 en GC aangevraagd (met AR), na 2 min een bevestigingsmail in mijn mailbox (met het juiste product!).

Tegenwoordig moeten ze blijkbaar een extra bevestiging bij aanvragen GC met AR hebben wegens misbruiken (staat ook op website), dus ik verwacht nog een telefoontje binnenkort. Het zou normaal binnen 48u in orde moeten zijn. Ik ben benieuwd.

De bevestigingsmail die ik kreeg lijkt verdacht veel op het aanvraagformulier via de website, dus waarschijnlijk zal het geen verschil geven in eindresultaat als je reeds als P&G klant het via de website doet.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 11 jun 2013, 23:01
door johcla
Kent iemand een manier om de beltijd bij GC te verlengen voordat de voicemail opneemt?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 11 jun 2013, 23:14
door g4ce
Verlengen van de beltoon voor de voicemail kan bij Proximus enkel met abo. Niet mogelijk voor prepaidklanten

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 12 jun 2013, 07:19
door Vaganzza
Zoals hierboven reeds gezegd: het verlengen van de beltijd is niet mogelijk voor prepaid (enkel bij Base is dit trouwens mogelijk). Schakel gewoon je voicemail uit, want de standaard 15-20 sec. vind ik te kort.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 12 jun 2013, 09:15
door johcla
Ik wist dat het officieel niet mogelijk was, maar hoopte dat iemand een truukje zou kennen :)
15 seconden is kort, het uitzetten is inderdaad een optie.
Volgende vraag dan: kent iemand een Android app die de voicemail kan vervangen?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 12 jun 2013, 22:11
door nickz
johcla schreef:Kent iemand een manier om de beltijd bij GC te verlengen voordat de voicemail opneemt?
Je kan gewoon naar 6000 bellen en daar de optie kiezen om je voicemail te deactiveren. Wie gebruikt er nu nog voicemail in 2013 :lol:

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 13 jun 2013, 08:30
door Vaganzza
Vaganzza schreef:
Vaganzza schreef:Dus misschien toch maar als tip (tenzij het nu spectaculair verbeterd zou zijn): vraag je nummeroverdracht aan via een BGC voor bv pay & go smart tariefplan en zet je dan over via de e-services of 6000 naar GC.
g4ce schreef:Ik geef ook iedereen de raad die Vaganzza hier post.

Via een BGC-verkooppunt naar Pay & Go gaan en dan via de 6000 tarief laten wijzigen.
Zoals hierboven nu ook in de praktijk de goede ervaring, toch al zeker betreffende de nummeroverdracht: gisterenavond omstreeks 18u30 aangevraagd in een BGC en reeds deze morgen 9u30 op Proximusnetwerk (komende van MV). Een goed uur geleden gebeld met een vriendelijke dame op het nummer 6000 en GC aangevraagd (met AR), na 2 min een bevestigingsmail in mijn mailbox (met het juiste product!).

Tegenwoordig moeten ze blijkbaar een extra bevestiging bij aanvragen GC met AR hebben wegens misbruiken (staat ook op website), dus ik verwacht nog een telefoontje binnenkort. Het zou normaal binnen 48u in orde moeten zijn. Ik ben benieuwd.

De bevestigingsmail die ik kreeg lijkt verdacht veel op het aanvraagformulier via de website, dus waarschijnlijk zal het geen verschil geven in eindresultaat als je reeds als P&G klant het via de website doet.
Even het vervolg: ik kreeg deze morgen een bericht dat ik nu op GC zit en zonet kreeg ik een bericht dat mijn AR geactiveerd is, waarschijnlijk krijg ik binnenkort mijn datum van maandelijkse herlaadbeurt. Dus op een dikke 60u ben ik overgezet en op GC overgezet. Nou een pak sneller dan via internet :banana:

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 13 jun 2013, 10:41
door johcla
nickz schreef:
johcla schreef:Wie gebruikt er nu nog voicemail in 2013 :lol:
Ikke :)
Mijn gsm ligt overdag constant op mijn bureau. Dus als ik in vergadering of zo ben, heb ik niet graag dat die minutenlang ligt te bellen en mijn collega's ambeteert. En als er niks ingesproken wordt, bel ik meestal ook niet terug.
Ik heb in de app store een aantal goede apps gezien, maar ze zijn niet toegestaan in Belgiê/op proximus netwerk.
Misschien moet ik mijn ringtone veranderen naar een stem die de seconden aftelt van 15 tot 1, dan weet ik tenminste of het de moeite is om nog een poging te doen om op tijd te zijn :)

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 13 jun 2013, 10:46
door Dafke
Ik ook om zelfde reden.. Ik ben soms niet in de buurt van de gsm, of ben ergens waar ik niet kan opnemen. Ik vind het dan goed dat iemand iets inspreekt op de voicemail. Als ik geen bericht op de voicemail zie, bel ik ook niet terug, want dan zal het wel niet zo dringend zijn.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 11:39
door Tinolicus
Toets de code van jouw provider in, op dezelfde manier zoals je een telefoonnummer zou intoetsen.

Proximus: **61*+32475151516*11*30# of **61*+32475151516**30#
Base: **61*+32486191933**30# of *61*+32486191933**30#
Mobistar: **61*5555**30#
Telenet: **61*5555**30#

Daarna moet je op verzenden of op de groene knop van je gsm drukken.

Opgelet: deze nummers gelden alleen voor wie met een abonnement werkt. Bij prepaid-kaarten werken de codes niet (altijd) en kan je de rinkeltijd dus niet aanpassen!

PS: Het getal 30 voor het laatste hekje is de beltijd in seconden. Je kan die in stappen van 5 seconden instellen. Geldige waarden zijn dus: 5,10,15,20,25 en 30.

Werkt dit nog?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 13:39
door nickz
Bij Proximus alleszins enkel met een abonnement, zie Mijn oproepen beheren.
Bij een herlaadkaart zijn de doorschakelingen vast ingesteld en kan je deze zelf niet wijzigen. Je kan enkel naar 6000 bellen en daar de optie kiezen om je voicemail te deactiveren.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 13:57
door johcla
Jammer dat ze GC met Auto Reload niet gelijkstellen aan een abonnement.

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 14:06
door Lord Utopia
Waarom dan nog een abonnement nemen?

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 14:10
door Vaganzza
johcla schreef:Jammer dat ze GC met Auto Reload niet gelijkstellen aan een abonnement.
Waarom zou dat beter zijn? Dan mag je nog extra betalen om te bellen, nu kan je dat doen met je 20€ en als je die belwaarde nu niet nodig hebt dan kan je het onbeperkt overdragen (want elke maand wordt de "vervaldatum" van je belkrediet met een maand verlengd).

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 18 jun 2013, 14:14
door johcla
Ik bedoel voor de extra services zoals beltijd van je voicemail kunnen instellen, niet dat je belkrediet moet opofferen om data en sms'en te hebben.
Het netwerk van Proximus met de service van Mobile Vikings, dat zou super zijn :)

Re: Generation Connect nu met 10.000 sms

Geplaatst: 20 jun 2013, 13:03
door satsurfer
mattionline schreef:Blijkbaar wel. Ik heb Generation Connect toch ingeruild voor een smart 20 promo.
Voordeel is dat je de rinkeltijd kan aanpassen en een 2de gesprek kan aannemen.
Nadeel is natuurlijk dat je die 10MB roaming binnen Europa van GC kwijt bent.
4G heb ik voorlopig niet nodig maar voor de toekomst lijkt me dat wel handig.
da's een ander profiel & budget...
ik bel nooit en als ik bel via 'call-back' app....via beltegoed opwaarderen komt mij dit +/- 6,25 €/maand. :-D